Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarześmiem twierdzić że h2 przy mocy 210 HP i masie prawie 240 kg nie da rady nowemu ducati 1299 panigale które ma tylko 5 HP mniej a waży 50 kg mniej -_- Mówcie co chcecie , ale dane techniczne nie kłamią , ba , twierdzę nawet że H2 przy podobnej mocy i o 50 kg większej masie dostałoby niemiłosiernie od ducati ;)
OdpowiedzA dlaczego hornet 900 który ma 109 KM daje rade z niektórymi starszym litrowym sportom (oczywiście do pewnych prędkości) , wszystko przez moment obrotowy. Nawet jeśli kawasaki H2 ma ,,tylko'' te 210 KM to kompresor doda niesamowity wzrost momentu obrotowego na całym zakresie obrotowym , więc kiedy ducati ruszy i zacznie łapać moc, to kawasaki tylko będzie świstał kompresorem i go poprostu weźmie xD
OdpowiedzCokolwiek by to nie bylo to przynajmniej nie bedzie mialo takiej czestotliwosci napraw jak ducati. Kilku znajomych mialo to cos z Wloch i poki co tylko jeden dobrze wspomina Ducati. Poki co...
Odpowiedzze starszymi bylo strasznie - sypala sie eLEKTRYKA, SPRZEGLA, SKRZYNIE - a ktore roczniki to byly? po 2010?
Odpowiedzta ta ta dobrze ze za marzenia nie karza
Odpowiedzna torze oczywiscie ducati bedzie szybsze - ma duzo lepszy zawias i na zakretach zniszczy kawę h2 - ale na prostej h2 moze byc szybsze - wykres mocy i momentu nie klamie - jak opublikuja wynki z hamowni bedzie widac ile daje kompresor w slabszej kawce....
Odpowiedz