Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 30
Pokaż wszystkie komentarzesmar "przedostaje się pod o-ringi" chyba w snach autora . Po to są o-ringi aby fabryczny smar nakładany na sworzeń nie wydostał sie na zewnątrz. W tym jest cała idea o-ringów, X-ringów i W-ringów aby uszczelnienie było coraz lepsze. Nic nie dostaje się na zewnątrz i nic nie dostaje się do wewnątrz. Smarowanie łańcuchów o-ringowych poprawia samopoczucie smarującego i produkującego i sprzedającego smar i prep do czyszczenia. W bezoringowych łańcuchach jest już odwrotna bajka.
Odpowiedza w jaki sposób poprawia się samopoczucie producenta moto, który w serwisówce szczegółowo opisuje, jak dbać o łańcuch?
OdpowiedzJezu. Uwielbiam takich mędrców. Spoglądam w moją magiczną kulę i widzę łańcuch w Twoim motocyklu. Info dla Ciebie. Ten rdzawy nalot to oznaka zużytych oringów. Nadchodzi wymiana.
Odpowiedz