tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 rozwinęła się mało merytoryczna dyskusja na temat - komentarz
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: buu 04.02.2013 12:21

rozwinęła się mało merytoryczna dyskusja na temat prędkości... dla mnie to jest sygnał, że ten temat powinien być tu kontynuowany. To jest trochę jak z alkoholem, mało gdzie można przeczytać, że alkohol pomaga ludziom przy wielu dolegliwościach, niestety problem w tym, że "naród" tego alkoholu spożywa dużo za dużo i więcej jest z niego problemów niż pożytku. Tak samo jest z prędkością, na motocyklu prędkość jest potrzebna do wykonywania manewrów - najlepszym dowodem jest to, że motocykl z zerową prędkością po prostu leży. A jaka prędkość powinna być? Po prostu odpowiednia, kierowca sam to musi ocenić, począwszy o warunków atmosferycznych (takich jak opady czy wiatr), poprzez charakterystykę swojej maszyny a na sobie kończąc - właściwa ocena swoich umiejętności i możliwości PSYCHICZNYCH. Padło mało zauważone hasło: kierowca nie może być "spięty" - a to się wiąże również z prędkością, prędkość powinna być "komfortowa psychicznie". Poza tym ja osobiście mam o wiele więcej szacunku i wyrozumiałości do kierowców puszek, którzy nakleją sobie na szybę "zielony listek" informujący, że kierowca tego samochodu nie czuje się pewnie, niż do ludzi daleko się przeceniających (np. paniuś które myślą, że pozjadały wszystkie rozumy, albo pryszczatych gnojków, którzy od dwóch tygodni mają prawo jazdy i gdzie tylko mogą jadą ile fabryka dała). Wracając do techniki skrętu i przeciwskrętu, bardzo ważną kwestią jest z jaką prędkością w zakręt wchodzimy i jaki mamy wbity bieg (w zależności od maszyny). Już będąc pochylonym w zakręcie delikatne odkręcenie gazu lub dławienie również służy zmianie promienia skrętu.

Odpowiedz

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę