Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeproponuje, zebys dla uspokojenia wziął lupę i zmarszczył freda...ps. umiejący czytac łatwo zauważą, że nie pisałem ani słowa o "japończykach"
Odpowiedzto w takim razie ktorzy producenci nie sa nudni i nie sa dla niemieckich dziadkow biorac pod uwage cala game modelowa? przyklady prosze
Odpowiedza kto napisał ze całą? moje uznanie budzi obecnie ducati i triumph, które nawet (!) w segmencie "cruiserowo-chopperowym" mają prawdziwe dragstery, jak diavel czy rocket roadster (zreszta yamaha v-maxt eż)...w ogole ducati to ewenement - genialne wykonanie, w kazdym segmencie maszyny o b. wysokich mocach i wypasionych zawieszeniach i hamulcach...dorownac probuje trumph takim maszynami jak speed triple R, street triple R czy supersport w wyzszej specyfikacji...
Odpowiedztak multistrada, wiekszego geyowozu to nie widzialem, diavel... co to wogole ma byc i do czego sluzyc? ani nie wyglada klasycznie ani wcale tak super, do zabawy tez sie nie nadaje, cena wyrywa z trampek, monsterki...nie wiem co tu takiego genialnego, dla milosnikow V czy tam L co kolwiek to jest. Z ducati tak jak z wloskimi samochodami, sa przepiekne i na papierze powinny byc najlepsze no ale zycie weryfikuje to dosyc szybko. Triumph coz, poza Rocketem i Triplem to same dziadkowozy jeszcze zerzniete z BMWu, wez no chlopie sie obudz i przestan sie zesrywac na to BMW, bo ani ducati nie jest tansze ani trwalsze a Triumpha traci nuda 3 razy bardziej niz BMW, nie wspomne ze jakoscia Triumpha tez nie najlepiej. Nie wiem o co ci chodzi z tym wypasnieniem ducati, zawieszeniech i hamulcach, ale wiem ze S1000RR loi chyba bodajze wszystkie ducaty na torze jak chce, hamule w BMW sa klasa same dla siebie, przewaznie Brembo, mozesz sie czepiac duolevera, fakt daje mniej odczucia co sie na kole dzieje, ale hamowanie dla zwyklego kowalskiego jest duzo bezpieczniejsze bo za ch...ja przod nie nurkuje i jest stabilny 3 razy bardziej przez to, nie lubisz kardana, coz wydaje mi sie ze ostatnio stal sie modny, ciekawe czy za sprawa BMW?
Odpowiedzpo tym bełkocie, to już nie ma co komentować...
OdpowiedzNARESZCIE!!! i o to chodzilo po prostu przestan komentowac i wszyscy beda szczesliwi!!!
Odpowiedz