Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeprawie bym się zgodził, ale jak zorganizować teraz wielki import używek, żeby zrobić klasę. no i nie oszukujmy się, wyscig zbrojeń by się odbył. do puki mamy garstkę dzieciaków, a nie stadko to się nie może udać. wszyscy pamiętamy jak wyglądał koniec tej klasy w naszym kraju, bardzo długi koniec bo działacze nie rozumieli, że 4 sztuki to nie klasa
OdpowiedzJasne, taki imprort jest bardzo ciężki do przeprowadzenia i na nasze warunki nie do przeprowadzenia. Wyścig zbrojeń jest i będzie w każdej klasie. Jedynym rozwiązaniem jest jakiś puchar,ale nie cbr które nadają sie najwyżej na tor kartingowy,ale czegoś żywszego, czegoś na czym sie jeździ też w świecie, a nie tylko na naszym podwórku. Tyle,że napewno to nie może być Sport Production, bo to też już przerabialiśmy, a na dodatek w tej klasie też jest wielki wyścig zbrojeń. Zaznaczam, że ja wcale nie upieram sie, żeby tworzyć otwartą 125. Moja pierwszy wypowiedź dotyczyła tego, że w artykule pojawiła się informacja,że to jest klasa bardzo droga,co w rzeczywistości nie jest prawdą.
Odpowiedzw artykule nie ma słowa o 125gp, tylko jak załatwić sprawę trzeciej klasy do alpe adria
OdpowiedzSorry, mój błąd. Zacząłem pisać o 125Gp po tym jak odpowiedziałeś na jeden z komentarzy. Ktoś zaproponował 125GP, a ty stwierdziłeś, że to zbyt kosztowne. To był komentarz Alexa. Do tego też coś tam napisał Guma. Tak sie zaczęła ta cała dyskusja.
Odpowiedz;-)
Odpowiedz