Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzepozatym nigdy niemozesz mieć pewności w jakim stopniu dane motocykle wsb zostały zmodernizowane i jak dobrze je zestrojone bez wglądu w telemetrie podczas testów , to co widać w wyścigu to jzu tylko efekt końcowy tego jak zestrojono i podkręcono dany motocykl do tego jeszcze dochodzi czynnik ludzki czyli kierowca fakt ze tam wszyscy a na pewno większość wyciska z każdej z maszyn 100% to jednak jakies minimalne roznice sa i onie chodzi w wyscigu który ma 20 kołek do tego walka łokieć włokiec i nie zawsze uda się utrzymać idealnej linii przez zageszczenie motocykli na winklu na hamowaniu itd. itp. itd. dopiero majac pelene wgald wto wjakim stopniu danym model został zmodyfikowany i jak zestrojony i jeśli mialbys pewność ze keirowca wyciska z tego setupu absolutnie wsyztsko wtedy dopiero można by było cos osadzac odnośnie potencjału danej konstrukcji ramy i silnika itp. bo to co widać w wyścigu to jzu jest jak pisałem efekt końcowy wszytkich czynnikow razem a to niedaje moim zdaniem pelnego obrazu i niedaje prawa do w pełni miarodajnego osadzania która baza jest do końca najlepsza .
Odpowiedzchoć walka na łokcie to jedno jednak tak naprawdę roznice widać w czasach najlepszego kółka na końcu wyścigu to te czasy pokazuja jak duza roznica jest miedzy motocyklami przy zalozeniu ze każdy ejst wykorzystywany w 100% przez kierowce ,w takim wypadku jedyne do czego trzeba by się było odneisc to stopien modernizjacji i zestrojenia maszyny
Odpowiedz