Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeposiadam CB1100 rocznik 2013, czyli poprzedni model, z C-ABS, i jedyna rzecz, ktora bym chcial miec z nowego modelu to 6 biegow (choc jak pytalem w salonie o przelozenia to wcale sie to tak rozowo nie przedstawia). Poza tym moja jest ograniczona do 200 km/h (mam wersje UK, czyli ogranicznik wskakuje przy 125mph, GPS pokazuje 195-198km/h przy wskakujacej blokadzie. Choc znam goscia, ktoremu blokada wskakuje przy 115mph - ma wersje sprowadzona z USA). Blokada znika po odlaczeniu czujnika predkosci z ABS przy tylnim kole. Wiekszy zbiornik nieee tam, przejechalem cala Europe tym motocyklem i to co jest starcza a nawet dobrze, bo wymusza rozsadne postoje. Kola szprychowe - nie lubie i nie chce. Dwa wydechy.... pfff lepiej wyglada ale nic poza tym, zmienie sobie kiedys na 4w4 i bedzie luxus. Kierunkowskazy wieksze bardziej okragle w mojej mi bardziej odpowiadaja. Blotniki rowniez nieco inne, w mojej nieco wieksze plus i tak zalozylem Fenda Extenda na przod. Co do lampy - w nowym jest nieco wyzej co mialo poprawic ponoc kiepska wydajnosc swiatla w poprzednim modelu. U mnie ten problem zalatwilem kupujac porzadna zarowke (Phillips, nie pamietam modelu, roznica pomiedzy nia a oryginalnym BOSCH ogromna..... na forach mozna znalezc porownania) Generalnie moj model CB1100 A-D pasuje mi idealnie, perfekcyjne polaczenie klasyki z nowoczesnoscia, a nowy EX jest jak dla mnie juz nieco zbyt klasyczny.....
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza