Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Pokaż wszystkie komentarzepokaz mi w tekście stwierdzenie że test został zrobiony na "szybkich gorskich przeleczach"
OdpowiedzUmm, to może przeczytaj po prostu całość, naprawdę trudno ową uwagę przeoczyć.
OdpowiedzA musi to być napisane wprost, nalepiej wielkimi literami? Wg mnie do jeżdenia tylko po asfalcie, w tym "górskich przełęczach", można znaleźć znacznie wiecej dobrych motocykli, za znacznie mniejsza kasę. Jak ktoś chce sobie kupić "podróżne enduro" nie tylko dla szpanu i udawania globtrottera, to niech próbuje takie motocykle także na szutrach, z bagażem. A wtedy najczęściej baaachhh i leżymy.
Odpowiedzrozumując tym tokiem dojdziemy do wniosku ze te motocykle do niczego sie nie nadaja. W terenie lepsza jest CRF, na szosie lepszy jest CBF1000, na autostradzie VFR1200 a na miejscie Hornet tez jest lepszy. mysle ze sie czepiasz na sile bo jak ja jezdzilem po Alpach to wiekszosc motocykli na drogach byla taka jak w tym artykule.
OdpowiedzTo turystycznego toczenia sie po drogach, bez zbytniego katowania, to 90% motocykli jest świetna. Ale współczesne turystyczzne "enduro", bez przedniego koła 21 cali, budżetowym zawieszeniem i z dużą masą, do enduro sie nie nadają. Jak ktoś ma takie ambicje to najlepszy jest KTM Adventure. Potem raczej długo nic.
OdpowiedzBudżetowe zawieszenie w GS12? Heheheh, pokaż mi proszę motocykl z lepszym zawieszeniem.
Odpowiedza na asfalt - nowa multistrada... gs ma budżetowy zawias
OdpowiedzKTM adventure 990 i 990 adcenture R - przepaść jezeli chodzi o zawias w segmencie "podróżnego enduro"
Odpowiedz