Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzepo 3 cokowleik by niepisac nieoszukujmy sie motocykle startujace w wsb czy supersportach to w zasadzie seryjne sprzęty jedynie z wygladu te motocykjle maja zmienione praktycznie kazda śrubke i ktos kto traktuje motocykle sportowe jako pasje i lubi rekreacyjnie aczkolwiek szybko smigac po torze absolutnie nipowinien brac wyników tamtych motocykli i bezmyslnie na tej podstawie oceniac sprzety seryjne w tamtych wyscigach ogromna role gra nietylko tuning 3/4 motocykla ale sam zawodnik szereg innych czynników jak wypadki itd oraz odpowiednie rozprowadzanie opony np ostatnio ruben xaix czy jak on tam sie zwie ma bardzo agresywny styl jazdy wykrecił w assen najlepszy czas jednego okrazenia podczas wyscigu a skonczył jako 14 .i dlatego własnie jest sens posiadania takiego motocykla ale dla odpowiedniej klienteli którzy bardzo dobrze znaja sie na rzeczy a zarazem maja gdzies obecne regulaminy dotyczace klas wyscigowych motocykli sportowych
OdpowiedzNazywa sie Tom Sykes! jak już coś, i potrafi z ta kawa zrobic cuda... tyle ze nowa dycha za szybko wcina opony to samo jest z bmw!
Odpowiedzwiec wlasnie ale pewne drobne róznice w technice jazdy zawodników równiez
Odpowiedz