Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Poka¿ wszystkie komentarzeod tych bredni o terenie boli ju¿ g³owa,po ka¿dym artykule o gs 1200 to samo!
Odpowiedzja stawiam na Triumpha Tigera 800 ...KTM wcale nie jest lepszy na asfalt...jest najlepszy w terenie ale na alpejskie winkle i autostrade sie nie nadaje (malo wygodny)
OdpowiedzWygoda to rzecz wzglêdna - ludzie maja rózne dupska. Ale drogi 48 mm widelec i amor z najwy¿szej pó³ki s± takie, ¿e 95% ludzi tego z braku umiejetno¶ci/chêci/odwagi nie wykorzysta - nawet na asfacie...Inne tzw. podrózne enduro maja bud¿etowe widelce i amortyzatory z ty³u - dotyczy to zw³ascza japoncow i bmw ale tak¿e trumpha, ktory tylko w street triplu R i speed triplu R (i daytonie) montuje bardzo dobre i drogie modele ohlinsa...
OdpowiedzW BMW z racji zawieszenia na wahaczu pchanym i dwóch punktach podparcia widelca (g³ówka ramy i g³ówka wahacza) si³y dzia³aj± na mniejszym ramieniu co sprawia ¿e... porównania do tradycyjnych widelców nie maj± sensu, a ju¿ na pewno nie porównanie ich ¶rednicy.. Ciê¿ko powiedzieæ o zawieszce du¿ego GS-a ¿e to rozwi±zanie bud¿etowe, chyba ¿e my¶lisz o mniejszych modelach, to owszem.
Odpowiedzcytujesz folder reklamowy?
OdpowiedzDaj spokoj z tym bajaniem...przecie¿ nie chodzi tylko o ¶rednicê lagi ale to co jest w ¶rodku - KTM jako jedna z nielicznych film montuje w motocyklach innych ni¿ sportowe zawiechy z napawdê wysokiej pó³ki (inne to np. triumph we wspomnianych modelach - np. w triplu R lagi nix30 i amor ttx 36). Pzrez ostatnie kilka lat mia³em mo¿liwo¶æ je¿dzenia ktm 950 supermoto i superenduro, adv 950 i 990 i gdyby kto¶ siê upar³ to móg³by na pólkach ohlinsa lub WP znale¼æ lepsze lagi i amor (albo jakie¶ krótkoseryjne wyczynowe za kosmiczne pieni±dze) ale dla nawet b. dobrego je¼dzca ró¿nica by³aby niezauwa¿alna. Podsumowujac - kupujac KTM masz zawias w wysokiej pó³ki i jeste¶ zadowolony, ¿e upgrade nie ma wiekszego sensu dopoty nie zu¿yjesz tego co masz. A beemka i japonczycy "jako taki" zawias montuja tylko w modelach sportowych. Co do GS - to motocykl ze swoim zawiasem dobry do nawiajania kilometrow a silnik i zawias KTM pozwala - jak kto¶ chce - pojechaæ naprawdê hardcorowo i na asfalcie i na szutrze. Chyba, ¿e kto¶ nie ma zaciêcia sportowego - to wtedy s± dziesi±tki dobrych maszyn do turystyki.
Odpowiedz