Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 22
Pokaż wszystkie komentarzeoczywiscie ze xtz 750 heh ma spora wage 232 kg z pelnym bakiem ale za te peniadze jest najszybsze z duzych enduro z tamtych lat niema co prawda walu i to wada oczywista ma dosc wyraznie reakcje na zmiane obciazenia kolejna wada pozatym duze przebegi miedzy serwisowe kilka razy z rzedu dawno temu wygrany paryz dakar moim zdaniem jest lepsza chocby africi twin dr 800 itp jesli chodzi o duze turystyczne enduro do 7 tys to ja polecam xtz 750 oczywsicie musisz sobie dopowiedziec na pytanie w jakich warunkach chcesz bardzej w wiekszym niejako stopniu uzytkowac motocykl xtz jest ciezka 232 kg w ciezkim terenie im bardziej predkosci beda sie zblizac do trialowych a teren bedzie ciezszy tym bedzie sie to stawac coraz wieksza wada w takim wypadku lepiej sie rozejrzyj za czyms lzejszym kosztem osiagow na asfalcie pozatym ma bardzo ergonomiczna pozycje za sterami slabe punkty xtz to :duza masa tylko w ciezkim terenie na trasie nawet to zaleta bo niejest ta podatna na wiatr boczny jak lzejsze moto brak wału kardana silne reakcje na zmiane obciazenia gaznik ze wzgledu na wyzsze spalanie ale wsrod konstrukcj z tamtych lat jak wiadomo zadna niemiala wtrysku takze to wada jak na dzisjesze standardy w porownaniu z konstrukcjami ztamtych lat zadna wada no i slabe hamulce to rowniez biorac pod uwage dzisiejsze standardy pozatym swietny sprzet i chyba nastepny jaki kupie africa twin z 100 do 140 km/h potrzebuje okolo 7.0 sek a xtz 5.0 , xtz przejechalem okolo 10 km .
Odpowiedzoczywscie pełną dzidą
Odpowiedz