Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeo ty zwiększaniu bezpieczeństwa to tak nie do końca, napewno nie ma co porównywać starych przewodów gumowych ze stalowymy ale nowe gumowe napewno sa lepsze od stalowych (i tu uwaga!) dla niedoświadczonego kierowcy, który wytraszony, może nacisnąc klamkę zbyt mocno blokując przednie koło, jaki efekt każdy chyba wie, gumowe pozwalają przy bardzo mocnym naciśnięciu odprowadzić część siłu właśnie na spuchnęcie i jest szansa że to takiego delikwenta uratuje. tylko wtedy, tak mi się zdaje, gdy to sa oczywiście seryjne zalecane przez producenta przewody. ale napewno nie ma nad czym się zastanawiać jadąc na tor, np. poznań, gdzie temperatura płynu tak wzrasta że nie możemy sobie pozwolić na gumę, nawet niedoświadczeni kierowcy;) na ulicę trzeba trochę więcej doświadczenia dla stalowago oplotu, sam kiedys takiego orła wywinąłem;> chętnie posłucham zdania innych;>
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza