Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzenp. ja. Lekką 250 wolał bym nie wjeżdżać na autostradę i w ogóle jakoś dziwnie to się prowadzi. Na mojego gs mogę wrzucić 2 sakwy, jakąś torbę i tyle go widzieli. Do jazdy i lekkich wygłupów po mieście też się nadaje z niewielkim zapasem. Dodatkowo martwię się tylko o 2 a nie o 4 cylindry (serwis i gabaryt). Nówka kosztuje 24,7kzł a hornet 35kzł (na allegro za parę lat też pewno będzie różnica)
OdpowiedzA na wymienionych 600-tkach nie możesz? Jeżeli koniecznie musisz mieć 2 cylindry (trochę mnie to dziwi, skoro rozważasz nowy motocykl), to masz ER6. A wszystkie te motocykle są niewiele droższe niż te A2-kówe hondy.
OdpowiedzSą tacy którzy by powiedzieli że męczenie GSa w korkach to zbrodnia.
OdpowiedzAle mówimy o suzuki? ;) Bo do miasta i czegoś ekstra 500ccm jest idealne.
OdpowiedzMnie się GS i dwa cylindy kojarzy z BMW :). Ale Suzuki GS 500... Do miasta... Czemu nie.
Odpowiedz