Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 26
Pokaż wszystkie komentarzenooo bo na zakrętach nie da sobie chłopaczyna rady
Odpowiedzjaki krecisdz czas w poznaniu napisz model motocykla modyfikacje opony temperature jaka w danym dniu byla itd to porozmaiwamy o towich umiejetnosciach panie stoner;)
Odpowiedza co mnie to obchodzi co szybciej przyspiesza? mam to w oku demona. chodzi o to chlopie jak ty sie tym wszystkim podniecasz i udawadniasz wszystkim racje. Wez no spal se blanta moze ci przejdzie?!? hehe
Odpowiedzmi nic niemusi przechodzic nic mi niejest poza tym ze mam bzika na punckie przyspieszenia krecenia czasów 1 kolka na torze itp ja tylko do tego sie odniosłem niczego innego ogolnie projekt moto niejest zuy
Odpowiedzspoko wodzu, hehehe. troche dystansu nie zaszkodzi do tego co inni pisza, wiadomo przeciez ze teoretykow i amatorow nie brak i klotnia na forum nic nie da! a swoja droga nawet jesli motor ma 20KM mniej, podobna mase, ale ma inne przelozenie skrzyni to nie jest w stanie przyspieszyc szybiej powiedzmy do 100km/h??? teroretycznie jest to mozliwe w praktyce nie wiem? co o tym sadzisz?
OdpowiedzJUZ JEDNO WYPRACOWANIE NAPISALEM ALE CHYBA NIEWESZŁO TO PISZE JESZCZE RAZ BO LUBIE TEN TEMAT .WIĘC TO ZALEZY O JAKICH RZĘDACH MOCY JEST MOWA WPRZYAPDKU MASZYN MOCY 50 KM 20 KM ROZNICY TO PRZEPASC SIEGA 40% W PRZYAPDKU POTWOROW UZYWANYCH DO WYSCIGOW NA 1/4 MILI O MOCACH RZEDU 500 KM 20 KM TO LEDWO 4% RÓZNICY W MOCY DOBRA ZAKLADAM ZE CHODZI CI O 50 KM I 70 KM WIEC NAWET NIEWIEM OD CZEGOZ ACZAC BO DUZO O TYM MOZNA NAPISAC PO 1 TO 40% RÓZNICY W MOCY I NAWET JESLI TEN 70 KM MOTOCYKL MIALBY NAJGORSZY MOZLIWY WYKRES TZN WYGIETY W DÓŁ NA CALEJ LINI A TAMTEN 50 KM NAJLEPSZY MOZLIWY CZYLI MAX WYGIETY W GORE NA CALEJ LINI TO I TAK TEN 50 KM NIEMIALBY ZANDYCH SZANS NA P[RZYSPEISZENIE MAXYMALNE JAZDE TOROWA ITD CO INNEGO ELASTYCZNOSC NA WYZSZYCH BIEGACH PRZY NISKICH PREDKOSCIACH TO SA OCZYWICIE 2 SKRAJNE BARDZO MOCNO PRZYKALDY ALE POKAZUJA ZE NAWET WOWCZAS 50 KM MOTOCYKL NIEMA SZANS W NOWCYH MOTOCYKLACH NIEMA JUZ MASZYN KTORE MAJA WYKRES WYGIETY W DOL NA CALEJ LINI I NAWET JESLI MAJA SLABY DOL TO W 90% PRZYPADKOW PRODUCENCI POTRAFIA W GORNYM MAXYMALNYM ZAKRESIE OBROTOW A ZATEM I MOCY UTRZYMAC JA NIEOMAL NA STALYM POZIOMIE W TAKIM WYAPDKU DOBRZE WYSTARTOWANY 70 KM MOTOCYKL NIEDA SZANS ZADNYCH 50 KONNEMU CHOCBY MIAL NAJKROTSZE PRZELOZENIA SWIATA OCZYWSICE ZAKROTKIE NIEMOGA BYC BO CZAS NA ZMIANE BIEGOW TEZ ZABIERA CENNE ULAMKI SEKUND (TAK NA MARGINESIE JESLI WYKRES JEST BARDZO LADNY I MA WSPANIALY PRZEBIEG MOCY JUZ W DOLE BROTOW MOTOCYKL W CALE NIEMUSI MIEC KROTKIE PRZELOZENIA )ODRAZUZ AZNACZAMZ E WYKRES MOEMENTU OPBROTOWEGO NAM NIC NIEPOKAZE DORAZU MZOEMY GO WYWALIC DO KOSZA JEDYNE CO NAM POKAZE JAK SIE MA PRZYSPEISZENIE DANYCH MOTOCYKLI WZGLEDEM SIEBIE TO NALOZENIE WYKRESOW MOCY WYRAZONBYCH WKONIACH MECHANICZNYCH I DOPASOWANIE ODPOWIEDNICH PREDKOSCI NA ODPOWIEDNICH BIEGACH I OBROTACH I JUZ MAMY WSYZTKO WIDOCZNE JAK NA DLONI :) DAM CI P[RZYKAL 2 MOTOCYKLI 45 KONNY SUZUKI DR 650 SE MA KROTKIE PRZELOZENIE DOPASOWANE ODPOWIEDNIO DO SWOIEI MOCY I PREDKOCI MAXYMALNEJ ORAZ MASY W STARCIU Z SV 650 KTORA MA OKOLO 72 KM MOCY NA 1 OSIAGA PONAD 80 DR COS KOLO 60 CHYBA DR POTRZEBUJE 5.7 SEK ZEBY OSIAGNAC 100 KM/H A SV 650 4.2 SEKUNDY OCZYWISCIE JAK KTOS NIEUMIE STARTOWAC MOTOCYKLEM TO MOZE I SV PRZEGRAC Z DR ALE JA PSIZE O MOZLIWOSCIACH MOTOCYKLI DANYCH NIE O TYM KTO JAKIM EJST PARTACZEM;) NIEMA MOZLIWOSCI ZEBY 50 KM MOTOCYKL WYGRAŁ SPRINT Z 70 KM O TEJ SAMEJ CHYBA ZE WŁADUJEMY DO 70 KM MASZYNY JAKIES ABSTRAKCYJNE PRZELZOENIA NP 1 DO 140 KM/H;) CO JEST OCZYWISCIE KOMPLETNA ABSTARAKCJA I NONSENSEM W NORMALNYCH SERYJNYCH MASZYNACH NIEMA TAKIEJ MOZLIWOSCI ZWLASZCZA WNOWYCH SPRZETACH ZEBY BYLO COS ZLE ZESTOPNIOWANE CZY COS ONI MAJA TAM DOBRYCH INZYNIEROW KTÓRZY OTO DBAJA .ZALOZMY JESZCZE JEDNA MOZLIWOSC TZN RÓZNICA W MOCY JEST NIEWIELKA OKOLO 5%JEDEN MOTOCYKL MA 100 KM DRUGI 105 OBYDWA MAJA TAKA SAMA MASE I TEN 105 KONNY MA TROCHE GORSZY PRZEBIEG MOCY W CALYMZ AKRESIE ROWNIEZ W MOCY MAXYMALNEJ W TAKIM WYPADKU JESLI ODPOWIEDNIO DOBIORZEMY PRZELOZENIA W 100 KONNYM MOTOCYKLU A BARDZO ZLE DOBIERZEMY W 105 KONNYM NA POTRZEBY TESTU TO 100 WYGRA JESLI NATOMIAST DOBIERZEMY PRZELOZENIA TAKZ EBY NA KAZDYM KOLEJNYM BIEGU W 105 KONNEJ MASZYNIE OBROTY NEISPADALY ZA NISKO TO 105 KONNY MOTOCYKL BEDZIE GÓRA ALBO BEDZIE PODOBNIE ZE WZGLEDU NA CZAS STRACONY NA ILOSC ZMIAN BIEGOW W 105 KONNYM MOTOCYKLU ITD MOZNA BY DLUGO PISAC .
Odpowiedz20 KM MNIEJ ALE O JAKICH RODZAJACH MOCY PISZEMY ?BP TU SIE LCIZA PROCENTY RÓZNICY NP W PRZYPADKU MOTOCYKLI O MOCY RZEDU 50 KM 20 KM RÓZNICY NP JEDEN MA 50 DRUGI 70 TO JEST PRZEPASC OGROMNA 30-40%RÓZNICY W MOCY -INNA LIGA A JESLI PSIZEMY O MASZYNACH KTORE MAJA 400 KM JAK NP MOTOCYKLE STWORZONE DO DRAGU ROZNICE BEDA NIEWIELKIE PONIEWAZ PROCENT RÓZNICY JEST BARDZO MAŁY OK 5% JEST NIEWIELKI . TERAZ CO DO PRZELOZEN ZAKŁADAM ZE MIALES NA MYSLI 20 KM RÓZNICY W PRZYAPDKU MOTOCYKLI O MOCACH RZEDU WLASNIE TYCH 50-70 KM WIEC ZAŁOZMY ZE JEDEN MA BARDZO KROTKIE RPZELOZENIA DZIEKI CZEMU NIEMUSI BYC TRZYMANY OD STARTU NA NAJWYZSZYCH OBROTACH 1 DO 50 2 DO 80 3 110 (TYLE ZE JESLI PRZEBIEG MOCY JEST NP NAPRAWDE SUPER SUPER MOCNYDÓŁ PRZEŁOZENIA WCALE NIEMSUZA BYC KROTKIE TAK NA MARGINESIE ZEBY UZYSKAC FENEPMELANA ELASTYCZNOSC WYSTARCZY SAM WYKRES Z MOCNYM DOLEM )WIEC JESLI TEN 70 KONNY MOTOCYKL UTRZYMUJE STALA MOC W WASKIM TYLKO GÓRNYM ZAKRESIE POTRZEBNYM DO MAXYMALNEGO PRZYSPIESZENIA I MA DŁUGIE RPZELOZENIA NA 1 80 2 130 ALE OCZYWISCIE RPZLEOZENIA TAK DOAPSOWANE ZEBY NIEWYCHOPDZIL POZA TEN WASKI GORNY ZAKRES TO I TAK NIEDA SZNAS SŁABSZEJ AMSZYNIE Z KROTKIMI PRZELOZENIAMI MOWA O PRZYSPEISZENIA NA MAKSA JEZDZIE STRICTE TOROWEJ POZA MOEMNTEM W KTORYM ZE STARTU ZATRZYMANEGO TEN MOTOCYKL NA POSLIZGU SPRZEGLA ZACZYNA DOPIERO CHWYTAC TEN WASKI MAXYMALNY WYKRES CZYLI WTYM WYPADKU JESLI NA 1 IDZIE 90 TO DO 60 KM/H WSZYTKO POWYZEJ 60 BEDZIE SIE DZIALO ZNACZNIE SZYBCIEJ NIZ WTEJ SŁABSZEJ KROTKO PRZELOZONEJ MASZYNIE CHOCIAZ SZCZERZE MÓWIAC TO JESTEM NIEMAL PEWIEN ZE IDEALNIE WYSTARTOWANA NA POSLZIGU SPRZEGLA NAWET DO 60 PRZY 35% ROZNICY W MOCY BEDZIE SZYBSZA . WYSTARCZY NALOZYC NA SIEBIE WYKRESY MOCY WYKRESY MOMENTU OPBROTOWEGO ODRAZUNALEZY WYRZUCIC NIC NAM NIEPWOIEDZA TYLKO WYKRES PRZEBIEG MOCY W KM MECHANICZNYCH POTEM SPRAWDZIC NA JAKICH BIEGACH JAKIE PREDKOCI OSIAGAJA OBYUDIWE MASZYNY NAKOZYC JE A OBROTY TE PREDKOCI I JUZ WSYZTKO WIDAC JAK NA DŁONI KTÓRY MOTOCYKL LEPIEJ PRZYSPIESZA OD KTOREGO MOMENTU ITD GENERALNIE MOTOCYKL O MOCY 50 KM Z PRZEBIEGIEM MOCY JAKWSILNIKU ELEKTRYCZNYM CZYLI STALA MOC MOC 50 KM BEZ WZGLEDU NA OBROTY NIEMA SZANS Z MOTOCYKLEM 70 KONNYM KTORY UTRZYMUJA TA MOC TYLKO PODCZAS MAXYMALNEGO PRZYSPIESZENIA PORPOSTU NIEMA SZANS.
OdpowiedzTy stary, ty wziales doslownie to co ci proponowalem z tym blunetm... spaliles sie gandzia i napisales opowiadanie o MOCY.... hehehehehe
Odpowiedzhehe
OdpowiedzJak czytam Wasze wypowiedzi-odpowiedzi to sie ciesze ,ze juz nie mieszkam w Polsce ,z takimi palantami jak coniektórzy. Dajcie tylko temat ,a od razu bedą sie wyzywać i wieszać !!!! Szkoda słów na Was . Nie macie nic wspólnego z prawdziwymi "motocyklistami",którzy są w miarę kulturalni ,pomagają sobie nawzajem i sa przyjaźni.A o motocyklach rozmawiają z pasją. Dno ,poprostu dno.
Odpowiedzno i kto tu wyzywa i psy wiesza? wlasnie to chlopie zrobiles! ba i to nawet zza granicy! poza tym tez nie mieszkam w polsce, a poza tym proponuje koledze pokojowe rozwiaznie - spalenie blunta. Tak na marginesie to moze tez sie skusisz StaraWygo zeby sobie pary popuscic? hehe
Odpowiedz