Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeno pięknie -,- Yamaha się zeszmaciła wstawiając dwa bębnowe heble . na miarę chinoli z supermarketów . . . do reszty większych zastrzeżeń nie widzę : P
Odpowiedzno i pozatym sam fakt ze tez cheble jak chinole to jeszcze niewele znaczy bo w chnczykach glowna wada kiedys rpzynajmniej to trwalosc eleemntow w yamasze raczej niebedzie sie o co martwic pod tymw zgledem tak ze jak ci sie niepodoba to se kup z tarczami jakis model proste a to ich alozenie konstrukcyjne ma oczywiscie swoi sens i itrafi do odpowiedniej klienteli .
Odpowiedzchociaz w skuterach ze wzgledu na ich charakter uzytkowania ma to duzo mniejsze znaczenie ta trwalosc cala niz wprzypadku crosow gdzie sie skacze lata po wertepach hkamieniach bo mialem swego czasu loncina 200 to co wyjazd w teren to cos w nim odpadalo sie urywalo co prawda za 1 yamhe dt 125 z salonu mozesz miec prawie 5 loncinow 200 tak ze jak kto woli co cekawe moto mialo istotna przewage w porownaniu do dt mianowicie mase własna z pelnym bakiem 90 kg dt 125 kg 90 kg nieosiagaja nawet wspolczesne najlepsze crosowe 2 suwowe 125 hah.
Odpowiedzyamaha projektujac model miala na mysli jak najnizsze koszty minimalizm i przyjaznosc w uzytkowaniu odpada wymiana klockow hamulcowych plynow hamulcowych to jest dla osob ktore poprostu niechca sobie zawracac glowy d,perelami a napewno nietak czesto jak wprzypadku układu tarczowego tylko wsiasc kiedy chca i dojechac 10 km przez miasto do roboty itp pozatym skutecznosc takiego systemu w tak słabym i wolnym pojezdzie napewno bedzie zadowalajaca .
OdpowiedzA z Ciebie taki wielki konstruktor,że wie lepiej jakie hamulce będą lepsze do takiego pojazdu? :DD
Odpowiedz