Nowa Yamaha Neo's Easy wkrótce w salonach!
Od ponad trzech dziesięcioleci Yamaha pozostaje jedną z wiodących marek na rynku skuterów. W tym czasie firma stworzyła jedne z najbardziej udanych, innowacyjnych, sportowych modeli w kategoriach pojemnościach 50 cm3, 125 cm3 oraz maksi. Skutery te umożliwiły tysiącom kierowców doświadczenie radości i wolności, jaką zapewniają zwinne miejskie jednoślady.
Jednym z celów Yamahy jest zwiększanie dostępności do przyjemności z jazdy skuterem i właśnie w tym celu dotychczasowa linia skuterów została poszerzona o nowego Neo’sa Easy, który oferuje doskonały stosunek ceny do jakości. Model ten bazuje na standardowej wersji Neo’sa.
Planista produktowy Yamahy Giovanna Camisa skomentowała to w ten
sposób - "Dzięki nowemu wariantowi 'Easy' możemy zaoferować naszym klientom ekscytujący, stylowy i dynamiczny skuter o pojemności 50 cm3, który łączy jakość Yamahy, niezawodność i estetykę w przystępnym cenowo pakiecie".
Sprytny i przystępny cenowo miejski środek transportu
Oferujący doskonały stosunek ceny do jakości Neo’s Easy został stworzony na bazie udanego, 2-suwowego modelu Neo's, który w ciągu ostatniej dekady cieszył się ogromną popularnością.
Yamaha osiągnęła niezwykle przystępną cenę Neo’sa Easy, stosując w tym modelu stalowe koła, hamulce bębnowe, analogowe oprzyrządowanie i tylko nożny rozruch. Ze swoim modnym nadwoziem, szybko reagującym silnikiem i wygodną pozycją kierowcy, Neo's Easy jest adresowany do osób, które szukają stylowej, ekonomicznej i przyjemnej alternatywy dla transportu miejskiego.
Miejski, luźny styl
Lśniące i pełne krągłości nadwozie modelu Neo's Easy nie tylko osłania kierowcę przed wiatrem, lecz również podkreśla modną, wypracowaną jakość tego skutera. Dwa duże reflektory nadają temu wyjątkowo stylowemu, lekkiemu pojazdowi przyjazny wygląd, a czytelny, analogowy panel oprzyrządowania zawiera prędkościomierz i kontrolkę paliwa.
Żywiołowy, 2-suwowy silnik o pojemności 50 cm3
Sercem tego przystępnego cenowo, wysokiej jakości skutera jest niezawodny, 2-suwowy silnik o pojemności 50 cm3, który oferuje natychmiastową reakcję przepustnicy i dynamiczne przyspieszenie, przydatne szczególnie podczas ruszania spod świateł. Dzięki zastosowaniu w pełni automatycznej przekładni, kierowca musi jedynie przekręcić manetkę przepustnicy, aby sprawnie ruszyć na ulicy. Wygodne i bezpieczne tankowanie zapewniają pokrywy wlewu paliwa i oleju, umieszczone pod zdejmowanym siedziskiem.
Komfort i wygoda
Obszerne, podwójne siedzisko i spore podłogi zostały zaprojektowane z myślą o komforcie. Pod podwójnym, zdejmowanym siedziskiem znajduje się schowek, w którym bezpiecznie można przechować pełnowymiarowy kask. Dodatkową wygodę zapewnia haczyk bagażowy zamontowany na kolumnie kierownicy, na którym można powiesić torbę z zakupami.
Łatwe prowadzenie
Kompaktowe podwozie i 12-calowe, stalowe koła Neo'sa Easy zostały tak zaprojektowane, aby zapewnić zwinne i lekkie prowadzenie, a w rezultacie bezstresowe przeprawy przez miasto. Masywne, 12-calowe opony absorbują nierówności nawierzchni, a miękki widelec teleskopowy i płynnie reagujący tylny amortyzator gwarantują pewne trzymanie się drogi i wysoki komfort jazdy. Przednie i tylne hamulce bębnowe o średnicy 110 mm dostarczają płynnej siły hamowania, co jest szczególnie atrakcyjne dla początkujących kierowców.
Neo's Easy będzie dostępny w kolorze czarnym. W sprzedaży pojawi się pod koniec kwietnia 2013, a jego cena detaliczna wyniesie 5990 PLN.
Główne Właściwości
- Wysublimowany i przyjazny styl dostępny za niewielką cenę
- Skuter do miejskich przejazdów o doskonałym stosunku ceny do jakości
- Trwałość i niezawodność Yamaha
- Rama zapewniająca łatwe prowadzenie
- Żwawy, 2-suwowy silnik o pojemności 50 cm3
- Łatwy rozruch nożny
- Modne stylowe nadwozie
- Przestronne podwójne siedzisko
- Uchwyty i wysuwane podnóżki dla pasażera
- Dwa reflektory
- Zintegrowane kierunkowskazy przednie i tylne
- Schowek na kask pod siedziskiem
- 12-calowe stalowe koła
- Przednie i tylne hamulce bębnowe o średnicy 110 mm
- Lekka, kompaktowa konstrukcja
- Czytelny i przejrzysty analogowy panel oprzyrządowania
- Kolor: SM1M (Nocna Czerń)
- Dostępny w Polsce pod koniec kwietnia 2013
Dane techniczne
Neo's Easy | |
Silnik | |
Typ silnika | Jednocylindrowy, chłodzony powietrzem, 2-suwowy |
Pojemność | 49 cm3 |
Średnica x skok tłoka | 40,0 mm x 39,2 mm |
Stopień sprężania | 11.3 ± 0,5 : 1 |
Moc maksymalna | 2,2 kW przy 6 750 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 3,2 Nm przy 6 500 obr./min |
Układ smarowania | Niezależne smarowanie |
Układ paliwowy | Gurtner PY12 |
Układ zapłonu | CDI |
Układ rozrusznika | Nożny |
Skrzynia biegów | Automatyczna z pasem klinowym |
Podwozie | |
Układ przedniego zawieszenia | Widelec teleskopowy |
Skok przedniego zawieszenia | 70 mm |
Układ tylnego zawieszenia | Wahacz hydrauliczny |
Skok tylnego zawieszenia | 60 mm |
Hamulec przedni | Bębnowy, Ø 110 mm |
Hamulec tylny | Bębnowy, Ø 110 mm |
Opona przednia | 120/70-12 |
Opona tylna | 130/70-12 |
Wymiary | |
Długość całkowita | 1 840 mm |
Szerokość całkowita | 683 mm |
Wysokość całkowita | 1 125 mm |
Wysokość siodełka | 790 mm |
Rozstaw osi | 1 275 mm |
Minimalny prześwit | 146 mm |
Waga w stanie gotowym do jazdy | 88 kg |
Pojemność zbiornika paliwa | 6,1 litra |
Komentarze 5
Poka¿ wszystkie komentarzek.rwa o czym wy mówicie, przecie¿ skutery s± wszystkie takie same: brzydkie, wolne, ha³a¶liwe i stanowi± zagro¿enie dla ruchu. Powa¿nie, nie widze ró¿nicy miêdzy tym a dowolonym skuterem na ulicy.
Odpowiedzhaha mózg mi roz......o, wstyd dla Yamahy! Tego typu oszczêdno¶ci nie s± zdrowe, to jest jaka¶ prehistoria. W 100% wola³bym kupiæ chinola.
OdpowiedzBêbny ku*wa brembo !!!
Odpowiedzno piêknie -,- Yamaha siê zeszmaci³a wstawiaj±c dwa bêbnowe heble . na miarê chinoli z supermarketów . . . do reszty wiêkszych zastrze¿eñ nie widzê : P
Odpowiedzno piêknie -,- Yamaha siê zeszmaci³a wstawiaj±c dwa bêbnowe heble . na miarê chinoli z supermarketów . . . do reszty wiêkszych zastrze¿eñ nie widzê : P
Odpowiedzno i pozatym sam fakt ze tez cheble jak chinole to jeszcze niewele znaczy bo w chnczykach glowna wada kiedys rpzynajmniej to trwalosc eleemntow w yamasze raczej niebedzie sie o co martwic pod tymw zgledem tak ze jak ci sie niepodoba to se kup z tarczami jakis model proste a to ich alozenie konstrukcyjne ma oczywiscie swoi sens i itrafi do odpowiedniej klienteli .
Odpowiedzchociaz w skuterach ze wzgledu na ich charakter uzytkowania ma to duzo mniejsze znaczenie ta trwalosc cala niz wprzypadku crosow gdzie sie skacze lata po wertepach hkamieniach bo mialem swego czasu loncina 200 to co wyjazd w teren to cos w nim odpadalo sie urywalo co prawda za 1 yamhe dt 125 z salonu mozesz miec prawie 5 loncinow 200 tak ze jak kto woli co cekawe moto mialo istotna przewage w porownaniu do dt mianowicie mase w³asna z pelnym bakiem 90 kg dt 125 kg 90 kg nieosiagaja nawet wspolczesne najlepsze crosowe 2 suwowe 125 hah.
Odpowiedzyamaha projektujac model miala na mysli jak najnizsze koszty minimalizm i przyjaznosc w uzytkowaniu odpada wymiana klockow hamulcowych plynow hamulcowych to jest dla osob ktore poprostu niechca sobie zawracac glowy d,perelami a napewno nietak czesto jak wprzypadku uk³adu tarczowego tylko wsiasc kiedy chca i dojechac 10 km przez miasto do roboty itp pozatym skutecznosc takiego systemu w tak s³abym i wolnym pojezdzie napewno bedzie zadowalajaca .
OdpowiedzA z Ciebie taki wielki konstruktor,¿e wie lepiej jakie hamulce bêd± lepsze do takiego pojazdu? :DD
Odpowiedz