Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeniestety to prawda, wydech jest tragiczny, natomiast przednia lampa super! szkoda, że 690ka SM nie ma takich soczewek. KTM ma specyficzny design, który wielu się nie podoba (ja osobiście bardzo lubię) ale na pewno się wyróżnia spośród taksamo-wyglądającej-japońskiej-masówki. Zresztą bije je na głowę, także zastosowanym osprzętem i jakością.
Odpowiedzja co do designy samym w sobie zastrzezen niemam maszyna wyglada swietnie psizac o wydechu mialem na mysli funkcje jaka pelni wydech poprowadzony pod silnikiem w motocfyklach supermoto to nieporozumienie przeswit poprostu dramatycznie spada i balbym sie tym wleciec w polna droge z duzymi dziurami bo jakbys zachaczyl tym wydechem o jakas gleboka wyrwe to by ci go urwało razem z silnikiem heheh niemowiac o tym ze bys sie polamal ale z drugiej strony do tego typu rzeczy jest smc i enduro 690 a ogolnie to to moto rewelacyjne jednak ja bym kupił na 100% smc lub enduro
OdpowiedzA co sądzisz o 690 sm/smr? czy do jazdy głównie po ubitych drogach i w mieście to nie jest lepsza opcja? to prawda, że jest cięższy ale też trochę niższy od smc/enduro. Zastanawiam się nad smr-ką bo raczej nie planuje zapuszczać się w teren piaszczysto-błotnisty
OdpowiedzWIESZ JA TYLKO PRZYTACZALEM IDEE SUPERMOTO:) Z ZALOZENIA MA TO BYC MOTO NA OBA TYPY NAWIERZCHNI CZYLI GLADZIUTKI ASFALT 50% I 50% PIACHU JESLI CHCESZ MOTO TYLKO NA ASFALT to ja juz odpadam w tym momencie z sugestiami bo mnie na dzien dzisijszy temat supermoto tylko i wylacznie w 100% na asflat przerasta najzwyczajniej:) do czasu az niewysmycza min 150 konnego jednogarowca o masie max 150 kg z pelnym bakiem :)
Odpowiedz