Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeniemuissz się wywrocic żeby się nauczyć granic , wystarczy ze czujesz uślizg opony to oznaka ze jesteś na granicy jesli motocykl w zlozeniu jest i ewidetnie czuc ze przod zaczyna zjezdzac z sowiei lini jazdy to ewidetnie oznacza ze to ejst absolutna granica i 1 km/h więcej i masz glebe tp samo z tyłem przy czym tył ma nieco większy margines uślizgu bo przod prowadzi moto i tyl może nieco bardziej sie wychylić tu jednak tez przekroczysz granice moto się zabardzo wychyli w bok po czym złapie przyczpenosc zaiwas podpompuje i masz highsida do tego tez niemsusiz mieć highsida zeby zdawac sobie ztego sprawę nie trzeba lezec żeby się tego nauczyć jak się ma wyobraznie ;) siły orodkowe itd. doskonale się cuzje na własnym ciele jeśli się odp skoncentrujemy trzbe amiec dobry refleks czas reakcji i wyczucie ale oczywiście kto czetso ejzdzi na limitach nieważne jak dobry jest będzie miał glebe przykąłdem jest cozłowka moto gp sb czy jakiekowliwek cupu innego ale to nieoznacza ze dopiero wtedy się nauczy bo on już umial wcześniej on po prostu zjepal sprawę i przekroczyl granice i tyle .
OdpowiedzRany boskie! Co za polszczyzna. Czarna rozpacz mnie ogarnia, gdy czytam takich ludzi.
Odpowiedzfaktem jest jednak ze większość typow musi się wyjepac niema rady żeby się nauczyć ;) bo maja zamala wyobraznie i wiedze o siłąch fizycznych działających na moto oni maja mala zaprawe teoretyczna i z racji tego musza na własnej skorze się przekonać w praktyce jak będą szorować kaskiem po asfalcie ;)
Odpowiedztak samojak nie musisz włozyc łba w prese hydraulicza o nacisku 100ton żeby wiedzieć ze ci zmiazdzy głowe w przypadku granic pyczepnosc roznice sa nieco subtelniejsze ale ogona ZASADA ZOSSSTAJE TA SAMA .
Odpowiedz