Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 25
Pokaż wszystkie komentarzenajważniejszego nie napisałem - chodzi mi o to, że dla mnie motocykl zawsze był (i mam nadzieję że zawsze będzie) TANIĄ (i w korkach zdecydowanie szybszą) alternatywą na przemieszczanie się z punktu A do punktu B. Bo ogólnie przemieszczanie się np. po mieście wychodzi wg. moich potrzeb tak naprawdę po przeliczeniu taniej niż np. jazda autobusem miejskim nawet na bilecie miesięcznym. A o ile szybciej. Ja nie rozumiem tego postępowania koncernów i biurokracji. Motocykle powinny być przede wszystkim TANIE, TRWAŁE i dopiero później cała reszta.
Odpowiedzmasakra :D, rozwaliles mnie stary :D, wielki plus dla Ciebie "+"
OdpowiedzSzacunek za zacięcie, natomiast pewnie nie każdy ma podobne podejscie. Jedno sie zgadza - motocykle powinny być trwałe i niezawodne, najlepiej przy tym oszczędne.
Odpowiedz