Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 34
Pokaż wszystkie komentarzena torowych d211, czy na drogowych d211?
Odpowiedzna drogowych - d211 gp racer
OdpowiedzOK, ale i tak są bez porównania lepsze niz badziewie Bridgestona
Odpowiedzgdy go odebrałem z salonu to był na dokładnie tych bridgestonach i to były najlepsze 'cywilne' opony jakie miałem. bardzo przyczepne i miękkie. tył starczył na 3kkm... nie miałem okazji jeździć na nich na torze. ale d211 jak dla mnie i dla 750 są nie do zerwania. można pełną łychą wyjść z większości zakrętów, czasami na 2 zdarza się uślizg ale oczywiście kontrolowany. przód mistrzostwo świata (jak na poziom amatorski), starcza na 2 dni. tył na jeden dzień. mowa o mieszankach odpowiednio S i M. przyszły rok cały na tych oponach żeby się ich nauczyć na maxa.
OdpowiedzJesli da sie na nich poleciec 2.21 na SR i to na zupelnej serii to nie sa takie badziewne ale polaka zawsze madra i nie ma to jak litr na supercorsach:P
Odpowiedzdokładnie :)
Odpowiedz