Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 20
Poka¿ wszystkie komentarzemyslisz sie :P przewaga tu jest na korzysc hondy cbr 500 r z kierowca 80 kg ma 175 km/tone a kawa 160 maxymalnie predkosc obrotowa niema zadnego znaczenia 48 km to 48 km niewazne czy przy 12500 czy przy 5000 jedyna roznice moze zrobic aerodynamika tzn zalozylem ze w obdywu motocyklach przelozenia sa dobrane idealnie pod katem zarowna vmax jak i przyspeiszenia wjednym i drugim czyli np kawa trzyma szczyt mocy bo wlasnie ogaldalem wykres w zakresie 10-12 tys obrotow staly prawie w okolicy tych 39 km to kazdy bieg tak dobrany zeby po wkreceniu na 12 tys na nastepnym orbtoy zaczynaly sie od 10 tys wykresu hondy niewidzialem jesli niema plaskiego szczytu tylko ciagle moc rosnie to daje sie max krotkie biegi tak zeby na kazdym obroty spadaly o max 500 obr/min i wcelu osiagniecia jak najwyzszej predkosci daje sie och heh z 10 wowczas bedzie wykorzystywac wykres mocy najlepiej tyle ze dojda starty na zmianach w dziesiatych sekundy przez wiecej zmian .
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza