Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzemyślę że w przypadku tego typu modeli to jest parametr mało istotny. Tak samo jak na ile wystarczy tylna opona. Mam Triumpa Speeda i ciągle słyszę to pytanie. Ile pali, ile mu wystarczą opony. Więc dla mnie to nie ma znaczenia ile. Ważne ile daje zabawy z jazdy. Bawiłem się testówką w końcu BMW udało się zrobić coś brutalnego i żądłem, a nie taki ciężki pociąg jak K1200R. Chociaż mam też GS więc jakoś nie jestem uprzedzony do tej marki, to wygląd jest słabą stroną tego motocykla. Jest bardzo zwrotny, ale porównując do Ducati ST 848 czy KTM, BMW jest mnie podatne na zakręty wg mnie. A po za tym jest tak dopracowany że aż nudny wszytko jest takie poukładane, a streetfighter powinien budzić strach na ulicach - a ten nie budzi
Odpowiedzod strachu to był ducati streetfighter - dziwaczne ze go przestali robic
OdpowiedzDuży ST to rzeczywiście był demon - może coś zrobią na panigale - z poprzednią też się zażekali że nie będzie ST na 848 a jest. Z miejsca bym kupił, nawet bez jazdy testowej. Czarnego demona
OdpowiedzGdy zobaczylem zdjecia, to pierwsze co pomyslalem, to ze tak brzydkiego motocykla jeszcze nie bylo. Ale widzialem ostatnio na zywo i to prawda, piękny nie jest, ale ma coś w sobie i wygląda kozacko. Nie jeżdziłem, ale zakładam że pod względem technicznym to najwyższa półka. A cenowo - naprawde niezle w stosunku do tego co oferuje konkurencja. Więc jakby nie patrzec BMW wyszedł kolejny hit.
Odpowiedz