Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 81
Pokaż wszystkie komentarzemusisz zorganizować sobie oświadczenie o zmianach konstrukcyjnych (zmiana silnika z 50ccm na 125ccm). dla wydziału komunikacji jest święte to, co w dowodzie rej. Po załatwieniu oświadczenia o zmianach Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów gdzie Pan Diagnosta musi zrobić badanie o zmianach i na koniec do wydizału komunikacji przerejestrować skuter na motocykl, czyli 49 na 125. U mnie to trwało to tylko 3 miesiące :( ponieważ nikt nie wiedział, co trzeba zrobić. powodzenia
Odpowiedzmam rozumiec że dziala to w obie strony, czyli moge tez przerejestrowac 125 na 50 lub 250 na 125
OdpowiedzJest to realne lecz nie taki sposob jak czytalem ze idziesz tam gdzie robia przeglady i kladziesz na stol flaszke a on ci wbija ze to jest 50tka. To jest bzdura sadze ze zaden z kolesi ktory prowadzi taki interes nie wezmie na siebie takiej odpowiedzialnosci bo jesli bedzie jakas kontrola czy cos to on bedzie mial problemy, wszystko musi sie odbyc legalnie czyli idziesz tam gdzie przeglady pytasz sie co i jak i on wtedy wola zeczoznawce on wszystko spisuje musisz zablokawac motor bo kazdy wie ze 50 mozesz osiagac predkosc do 45km/h a wiec to ci nic nie wiec lepiej np cbr125 jedzic tzr50 bo wyglada bardziej efektowo, mozesz tez sobie potem juz odblokowac spowrotem ale to juz znowu bedzie nie legalne i jesli sie ktos do ciebie przyczepi to bedziesz mial problemy, a jak spowodujesz wypadek to nie bedzie milo.. Wiec lepiej to wszystko przemyslec. ;)
Odpowiedzraczej tak. Musiałbyś się spytać w Wydziale Komunikacji, bo przepisy przepisami a każdy Wydział inaczej je interpretuje
Odpowiedz