Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 24
Poka¿ wszystkie komentarzemo¿e o tym nie wiesz ale kymco bazuje na cbr 125 wiêc wcale nie taki chinol, a tak wogóle to produkowany jest na tajwanie
Odpowiedzwiem o tym ale i tak raczej jak ktos chce kupic porzadny sprzet to chyba nie kupi KYMCO
OdpowiedzCo Kymco quannon 125 to jest to naprawdê nieudany motorek. Pozwól, ze przedstawiê kilka uwag z pewnego motocyklowego czasopisma (nie bêdê podawa³ nazwy na tym serwisie) -najs³absze osi±gi -najwiêksze spalanie z 4T -archaiczny silnik ch³odzony olejem i powietrzem -ga¼nik (R125 jest ju¿ na wtrysku) -s³abe hamulce -wykazuj±ce braki t³umienia podwozie (na niemieckich drogach (SIC!)) -wykonanie -"chiñska stylistyka" -ma³y prze¶wit (tester oszlifowa³ buty po kilku kó³kach, co nie zdarza mu siê na wy¶cigach!) W¶ród wersji zamkniêtych (do ok 15KM) wygra³a: R125 Zadecydowa³a ni¿sza cena ni¿ w przypadku RS125 i lepszy d¼wiêk; w³a¶ciwo¶ci jezdne podobne ze wskazaniem na Apriliê - najlepszy osprzêt itd; poza tym 2T potrzebuje obrotów ¿eby siê obudziæ. W wersjach otwartych (ok 30KM): RS125 Motocykle testowa³ nie byle kto, bo sam Bradley Smith (zawodnik GP125) Osobi¶cie mam RS125 07' w wersji otwartej i na torach kartingowych mo¿na spokojnie ³oiæ po d*** wiêksze sprzêty;> P.S. Moto nied³ugo idzie na sprzeda¿, wiêc czaicie siê na aukcjach ;)
Odpowiedz