Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzemoże Honda skusi się i zrobi jeszcze nowego 1100 XX bo VFR 1200 to nieco inny klimat..
OdpowiedzTak jest! Honda ma braki w tej klasie. Byle nie z automatem jak VFR :)
OdpowiedzNie potrafisz ogarnąć automatu ?
OdpowiedzOstatnie doświadczenie z automatem miałem dawno temu na skuterze i nie bardzo wiem co tam było do ogarniania, odkręcasz i jedzie. Osobiście wolę mieć możliwość manualnej zmiany biegów bo daje mi to większą przyjemność z jazdy i poczucie kontroli nad maszyną. Co do nowej VFR 1200 czytałem, że ma możliwość zmiany biegów manualnie przez przyciski +/- na kierownicy z automatycznym sprzęgłem. Nie słyszałem o wersji z tradycyjną skrzynią biegów ze manualnym sprzęgłem.
OdpowiedzNastępnym razem nie czytaj tylko przetestuj osobiście.
OdpowiedzSzkoda mi czasu na testowanie produktów, które nie są dla mnie atrakcyjne. Od tego są redakcje ścigacz.pl itp. Off-top się robi więc "bez odbioru" :) Pzdr
OdpowiedzJa też oglądam tylko te filmy , które mi się podobają...
OdpowiedzJest przecież wersja bez automatu. W czym problem ? :)
Odpowiedz