Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzemotocykle w dalekie trasy powinny być proste i nie wysilone. to co klepią teraz na taśmach to żer dla serwisów
OdpowiedzDokładnie pik. Też tak sądze, bałbym się wyjechać motocyklem gdzie wszystkim steruje elektronika na drugi koniec Rosji. Nie mówie ze to zły motocykl bo jak tak czytam ten test to pewnie bije BMW i Ducati multi. No ale pomyślcie jedziecie tym nowym KTM za 15000 Euro i nagle cos złego dzieje sie z tym super zawieszeniem a wy macie skitraną tylko dziesiatke i śrubokręt i nie jedzie za wamni serwis KTM-a jak na rajdzie Dakar gorzej nie ma go w promieniu setek kilometrów. Co wtedy ?
OdpowiedzWtedy dzwonimy po kogoś ze starym Transalpem...
OdpowiedzAlbo kupujemy Tenere 660 a za resztę kasy strzelamy sobie wyprawę dookoła kulki.
Odpowiedz