Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 17
Pokaż wszystkie komentarzemoce obydwu maszyn sa zblizone podobno zatem gdy bedzie sypał profesjonalista który jest wstanie ostatnie soki wyciosnac z maszyn to mysle ze wyniki powinny byc bardzo zblizone w przypadku amatora ze wzgledu na znacznie lepsze ododawanie mocy powinien byc taki amator szybszy na 4 suwie aczkolwiek dwusów jest lzejszy z tego artykułu wynika to tylko przypuszczenia moje generalnie tez jest tak ze z jednej strony w przypadku kogos kto potrafi wycisnac wsyztsko z maszyny niby oddawanie mocy niema takiego znaczenia bo taki ktos ciagle bedzie na czerwonej kresce na obrotomierzu jednak jest tez taka prawda ze gdy moto ciagnie mocno juz z dołu nietraciy sie cennych setnych sekundy na wbijanie kolejnych biegów wychodzac z zakretu na oko ciezko to wycenic na torze wyscigowym dla szosowych moto niemam watpliwosci ze gdyby porownac dwa mto o tej samej mocy i masie zwiechach i calej reszcie ale jeden by ciagnal pieknie w calym zakresie a drugi mialby power pomiedzy 8 a 11 tys tylko to praktycznie roznicy w czasie na jednym kółku by niebyło wcale gdyby zasiadał maszyny profesjonalista bo amator pewnie by wycisnal tak rozne wyniki ze niewiadomo nbby bylo co do czego i zapewne duzo lepsze na tym co pieknie ciaggnie w calym zakresie na obrotomierzu natomiast co do toru crosowego to niewiem tam sie leci w takich koleinach ze miarodajne mierzenie czasów i powtarazalnosc jak na torze asfaltowym pewnie bedzie duzo gorsza najlepiej wpierniczyc na moto kogos kto faktycznie umie jezdzic i sprawdzic:) a w gazecie motocykl pare razy byly porownywane na torze rozne maszyny crosowe dwu i 4 suwowe jednak niepamietam wyników zgubiłem gazete
OdpowiedzNo ja właśnie pamiętam te wyniki. Te testy są na stronie www.motocykl.pl jak wpiszesz w wyszukiwarkę mastercross. Tam tylko raz wygrał 2suw- Kawasaki kx 250 w 2006 roku. Poza tym najlepsza była zwykle honda crf 450. Tyle ze tam wszyscy testujący to amatorzy, był tylko jeden profesjonalny zawodnik. I tak na przykład ktm sx 125 który był najlżejszy i najmocniejszy znalazł się dopiero chyba na 3 miejscu i to w klasie 2T... Zresztą... 2T 4ever!
OdpowiedzZ doświadczenia wiem, że jest tak - amator szybciej pojedzie na 4T, a zawodnik pojedzie porównywalnie - dużą rolę odgrywa w takim przypadku podłoże.
Odpowiedz