Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 48
Pokaż wszystkie komentarzemnie zawsze uczyli, żeby porównywać rzeczy porównywalne - hornet z rocznika 2005-2006 panowie zestawili z nowszymi sprzętami na wtrysku i dziwią się że dużo spalił, do tego piszą, że drogi - ten rocznik kosztuje ok 13-14 tysięcy... Czemu nie testowali horneta z 2011, skoro wzięli najnowszego triumpha???
OdpowiedzGaźnik czy wtrysk i tak dużo spalił. Powinien łyknąć około n5l.
OdpowiedzDoskonałe pytania, też tego trochę nie rozumiem, ale tutaj wielkiej różnicy nie ma. Ostatnio ze względu na planowaną zmianę moto pojeździłem sobie trochę różnymi modelami. Między innymi CB600F Hornet z 2011 i CB1000R z 2011 (z Honda Plaza) i nie ma bardzo dużej różnicy między moim hornetem (2003 - gaźniki) a nowym, poza ekonomią i tym że nowy jest nowy i nadal zaje.isty. Przesiadka prawie jak na własny motocykl. Może to kwestia przyzwyczajenia, ale jak na moto o takiej masie i mocy zwinność i dynamika są zaskakujące. Oczywiście trzeba lubić kręcić wysoko bo poniżej 6000 to hornet ledwo jedzie. Dlatego tym bardziej nie wydaje mi się aby cokolwiek słabszego nadawało się do bezpiecznej i dynamicznej jazdy. Jak ktoś wcześniej zauważył tym bardziej jak ktoś ma "plecak" + ew. bagaż. W takich przypadkach hornet to za mało. CB1000R zdecydowanie gorsze do miasta ale moto bardzo fajne, mogliby zrobić wersję ze 150KM, bo to 120 trochę boli.
Odpowiedz