Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie). Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzemaslo maslane nic nie wynika z tego artykulu.Napiszcie jak zejsc na kolano lepiej
OdpowiedzPrzecież i tak nic nie zrozumiesz!!! Skoro nie zrozumiałeś tak prostego i krótkiego tekstu...
OdpowiedzNapiszę Ci jak to zrobić a jak jesteś z małopolski to nawet dam Ci prywatny instruktarz, ze 100% powodzeniem jeśli wytłumaczysz mi po co się to robi przynajmniej w 5 punktach. Pozdrawiam
OdpowiedzNormalnie. Ja wystawiam kolano i skupiam się bardziej nie na tym, żeby nim trzeć, a na tym, żeby jak najszybciej(ale z umiarem oczywiście) wejść w zakręt. To powoduje, że prędkość jest zadowalająca do tego, żeby głęboko położyć maszynę. Ciekawe co inni o tym sądzą.
OdpowiedzJesteś klasycznym przykładem jazdy bez zupełnego zrozumienia. Żeby szybko pokonać zakręt, kluczowa jest prędkość na wyjściu, a nie na wejściu. Oprócz tego parę innych rzeczy: pozycja, wzrok, trajektoria, nie obciążanie kiery... Idź na doszkalanie jednak.
Odpowiedzja robie tak samo i frajda jest spora. ale mam zamiar zapisac sie do szkoly jazdy w poznaniu na torze. drogo, ale oplaca sie. pozdro
Odpowiedz