Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzema już prawidłowe zawieszenie z przudu, teraz wystarczy wyrzucić ten goowniany silnik i - cud! -mamy motocykl....
OdpowiedzPo co wyrzucac, pamietaj o tym, ze lepsze jest wrogiem dobrego. Ten silnik przejechal caly swiat i to ile reazy, jest to sprawdzona fajna jednostka. W takim motocyklu [ nie zestarzeje sie nigdy bo juz jest stary ] to bedzie zajebisty atut.
Odpowiedz"Motocykl" stwierdził, że "ten typ jednostki napędowej miał przejść do historii", więc cud może jeszcze nastąpi.
OdpowiedzPanowie.Nie rozumiem tej "pyskówki".Bmw zrobiło motocykl na wzór Moto Guzzi GRISO , dołożyło swoją legendę i agresywny marketing, przyładowało konkretną cenę i ... nic tylko kupować.A kogo nie stać , niech się nie podnieca bo nie ma o co. Najlepszymi stylistami są Włosi .Niemcy mogą ich co najwyżej niezgrabnie kopiować.Ale ponieważ mają skuteczniejszy marketing , więc to o R nineT jest głośno.Ot co. Pozdrawiam wszystkich motocyklistów. Jacek z Jarocina.
Odpowiedz