Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 21
Pokaż wszystkie komentarzelanserów i pozerów powinno sie za.bijac na miejscu to niemotocyklisci to zaraza która mi psuje miłosc do motocykli i podejscia do nich :) diavel jest genijalny wiedziałem to odrazu gdy zopbaczyłem dane techniczne ma ergonomiczna przyjemna pozycje do czerpania radosci z jazdy jedyny mankament to to ze dali piec z multistrady ktory i tak oczywiscie jest w czołwówce swoiei klasy w testach jest tylko minimalnie wolniejszy od vmaxa od którego pozatym jest o niebo lepszy pod kazdym wzgledem przedewszytkim pod wzgledem masy co w wkluczowy sposob wp-lywa na przyjemnosc z jazdy jednak według mnie producenci z włoch powinni sie bardziej przyłozyc do pieca i stworzyc potwora od podstaw tnt wyrywajace rece z stawów poszli na łatwizne zeby minimalnym kosztem maxymalnie zarobic wstawiac piec zinnego modelu cóz dobre i to swiat moto bez diavvela byłby ubozszy o diavela :)
OdpowiedzForumowiczów robiących błędy powinno się zabijać na miejscu (to Twoja filozofia). Na treść Twojej wypowiedzi spuszczam litościwie zasłonę milczenia.
Odpowiedzosobiscie gdybym zarzadzał tym projektem silnik który by sie znalazł w ramie urywał by łep a na 1/4 robił z wszytkich seryjnyhc superbioków mielone
Odpowiedzpowiedzmy taki 1800 ccm majacy max przy 10 tys masa troche by wzrosła powiedzmy o te 20 kg "tu i tam" 230-240 km byłoby genijalne w tym motocyklu.
Odpowiedz