Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzektm chce tym odebrać znaczna częsc emeryckiego elektoratu gs-ów 1200, i po czesci moze sie to udac...jezeli obniżą siodełko...ps. przykladowo, na drugim filmiku jest tyle miejsca, ze bez wiekszych klopotow mozna samemu odprostowac i wyhamowac mniej wiecej w tym samym miejscu...
OdpowiedzNo nie wiem. Jakby chciał to zapodałby napęd wałem a jest łańcuch, Niestety! Moturek wygląda nieźle, ale jak preis dadzą KTMowski to kupuje cabrio
OdpowiedzZ tego co się orientuję, to Adventure ma regulowane siedzisko, ale ręki nie dam sobie uciąć (żebym potem nie musiał parafrazować klasyki polskiego kina i nie mieć k**** ręki ;)). Filmik jest czysto instruktażowy i pokazuje działanie systemu. Tak jak mówiłem w przypadku odpowiedzi na inne komentarze - MSC działa w kryzysowej sytuacji kiedy zawieszie kierowca. W momencie, kiedy kierowca nie odprostuje i nie wyhamuje (czy posiada na to miejsce czy nie).
Odpowiedz