Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzekompaktowy SUV jest na bazie kompakta z jego rozstawem osi, jakością materiałów, planowanym przebiegiem, wykończeniem i wygłuszeniem itd. Wielkość bagażnika nie ma tu większego znaczenia. Problem, że kosztuje tyle co auto segmentu D - mazda cx5 tyle co Mazda6, Tiguan tyle co Passat, crv tyle co Accord. Segment D jest projektowany dla wymagających doświadczonych kierowców, robiących duże przebiegi, często służbowo. Każdemu zainteresowanemu proponuję przejechać się rav4 i avensisem autostradą 300 km. Nie powinien mieć potem nigdy problemu z wyborem. Pomijam już kwestie wizerunku - względna sprawa, ale kompaktowymi SUV w Wawie jeżdżą kobiety lewym pasem z komórką przy uchu. Bemkami z resztą też.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza