Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarze"już kolejny raz piszecie o trzymaniu ciśnienia fabrycznego w oponach przy jeździe torowej" - niczego takiego nie napisaliśmy. Napisaliśmy, aby trzymać się zaleceń producenta odnośnie ciśnień w oponach i że w oponach drogowych nie powinno się schodzić mocno w dół z ciśnieniami. Oczywiście, ze w czasie jazdy torowej warto opuścić ciśnienie, ale w granicach zrowego rozsądku. Robienie w oponie typu M5 ciśnień na poziomie 1,8 tył i 2,1 przód na ciepło to przesada.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza