Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Poka¿ wszystkie komentarzejezdze na Versysie od roku, zrobilem 20.000 km, bez zadnych problemow, dwa dluzsze wyjazdy po 3500 km. po miescie jezdzi sie super, zero problemu z korkami, siedzi sie wysoko, to widocznosc tez dobra, w trasie tez ekstra- z szyba akcesoryjna mra z deflektorem. spalanie 5 l/100 km, ale jesli sie przycisnie na autostradzie, to moze dojsc nawet do 7l/100km. wibracje troche wkurzaja, ale bez przesady, wystarczy podkleic troche gumy pod owiewkami, zeby nie halasowaly. silnik ma niezly "dol" - ponizej 3000obr/min raczej nie idzie, ale od 3k do 7k super. ogolnie moto warte swej ceny, w Polsce malo popularne, bo widac 4s do 100 to za malo. aha- vmax to 210 km/h licznikowe, czyli pewnie jakies 180-190 rzeczywiste.
OdpowiedzJa tak¿e mam Versysa od roku, kupi³em nowy motocykl jeszcze za 23 tys, dokupi³em kufer 42 l i now± szybê MRA, seryjna zdecydowanie za niska. Wcze¶niej mia³em ER-6N. Moje wnioski: motocykl genialnie wywa¿ony, choæ znacznie ciê¿szy od er-6, w korkach w Warszawie je¼dzi siê nim o niebo lepiej ni¿ ma³ym er-6, jest bardziej zwinny i bez porównania bardziej elastyczny, co mnie zaskoczy³o. Wysoka kierownica i wysoka pozycja w siodle=przelatujesz nad lusterkami aut i masz doskona³± widoczno¶æ. Nie odczuwa siê jazdy z pasa¿erem, niskie zu¿ycie paliwa, wg mnie oko³o 4,5 l. Najprzyjemniej jedzie siê Versysem oko³o 120km/h, choæ i przy 170 nie czuæ dyskomfortu. Minusy - dla mnie o jakie¶ 2 cm za wysoko jest siod³o (176 cm wzrostu), co odczuwam, gdy muszê siê zatrzymaæ na dziurawej drodze - ³atwo o wywrotkê, ale jak kto¶ ma za du¿o o 1800 z³, jest ni¿sza o 5 cm. Dokucza brak centralnej podstawki. Nie polecam Versysa mi³o¶nikom ¶cigaczy, bo nie do takiej jazdy go stworzono. Generalnie - jak dla mnie genialny, elastyczny i zwinny motocykl. V-strom to chyba jedyna konkurencja dla Versysa i to tylko dlatego, ¿e wygodniej siê na nim siedzi.
Odpowiedz