Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzejestes widze zatwardziałym fanem japońszczyzny i z jednej strony slsusznie bo robia dobre motocykle ;) ale mam chinczyka i daje niemniej rfrajdy z jazdy porównywalne motocykle japońskie tej kkasy dużo droższe neidzadza nic więcej poza prestiżem i ewentualnie trwałoscia na przestrznei być moze 10-15 lat taki scmb 250 vs co tam jest z japońszczyzny w tej klasie chwilowo nieprzypominam sobie ale przytoczony z artykułu cbf 125 jest fajnym sprzętem oczywiście ale zaloze się ze 80% osob wybraloby scmb w tym proownaniu nieliczac ludzi z stricte ustalonymi preferencjami na starcie bo cbf to nieco wygodniejszy sprzet nacechowany bardziej trybami eco ;) sporo wolniejszy na prostych w starciu z taka honda cb 250 ta starsza ona tam maial 21 koni chyba i mase 160 kg to scmb wypada zupełnie rpzyzowicie pod każdym względem jest trochę słabszy ale własciwosci jezdne niema wcale albo niewiele gorsze wygląda lepiej kosztuje mniej niż nowka cb 250 kosztowała uprzedzenia w kat i przeanalizować trzeb akonkretna konstrukcje , wiadomo ze za ta cene kupi się używanego japonca o mocy 100 koni 600 itp. tak samo jak za skuter japoński nowy klasy 50/125 i co z tego niekazdemu zależy na takiej mocy itd. a hamowanie i zakrety masz na tym samym poziomie ktoś kupi skuter japoński klasy 125 turystyczny za 20 tysktos inny uzywana r1 no i h,j z tym tematem ;)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza