Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzejakbys się skupił na rozumieniu przeczytanego tekstu, to bys pojal, ze pisałem o sytuacji w Polsce
OdpowiedzJak bys przeczytal co napisalem w pierwszym moim poscie (ZE ZROZUMIENIEM) bys wiecej sie nie produkowal.
Odpowiedztakim jak ty, to miesiącami można tłumaczyć a i tak nie rozumieją nic poza "daj banana" - szkoda słów...
OdpowiedzZ braku argumentow najlepsza obrona jest atak, nie. Szkoda mi czasu na przepychanki z dziecmi co nie pojmuja. Milego dnia wsrod debili na polskich drogach.
Odpowiedzz litości dla ciebie i podobnych znawców kryminologii, penologii i prawa, którzy swoje poglądy opierają na krzykliwych tytułach w tabloidach, napisze ostatni raz: postulowałeś w pierwszym wpisie wprowadzenie - podobnie jak w UK - kary wiezienia dla takich jak w artykule "piratów drogowych"; ludzie ci tłumaczą, że jest to: 1 z powodu stany finansów publicznych w Polsce - niewykonalne, 2. nieskuteczne - bo w krajach takich jak Polska i wielu innych wiezienie jest instrumentem demoralizacji a nie resocjalizacji; kary izolacyjne powinny być stosowane tylko w przypadku najcięższych przestępstw, recydywistów, przestępców "zawodowych" lub socjopatów osadzanych w ośrodkach zamkniętych; niestety w krajach , w których więziennictwo jest choćby częściowo sprywatyzowane, m.in. USA i UK, politykom a nawet sądom stosowanie kar izolacyjnych jest na ręke wg schematu: więcej osadzonych - większe dochody z budżetu dla operatora wiezienia - większe wsparcie od takiej spółki dla kandydatów partii w wyborach; do największej patologii doszło w USA, szczególnie na południu w stanach tzw. Pasa Biblijnego: liczba osadzonych, głownie kolorowych, jest rekordowa, bo zapełnione wiezienia generują ogromne dochody dla spółek je prowadzących (także notowanych na giełdzie:, które hojnie wspierają wybieranych w wyborach (!!!) sedziow, szeryfów i lokalnych polityków, chętnie pakujących do wiezien kolejne tysiące Murzynów...kółko się zamyka; więcej pisać nie będę - poczytaj trochę, pomysl, może zrozumiesz
OdpowiedzNie wiem skad masz te dane ale w UK ok 10% to operatorzy prywatni, reszta to wiezienie panstwowe. Wiec ma sie to nijak i pieniadze z budgetu sa wydawane. Co do 1. podziekowac za to mozna tylko tym co teraz rzadza w pl Co do 2. widocznie ciezki narod do resocjalizacji lub system niewlasciwy. btw. sa wiezienie o roznym stopniu zabezpieczen i takiego ''pirata'' wcale nie trzeba zamykac do najgorszych, zeby nauczyl sie funkcjonowac w spoleczenstwie. Wiec jezeli napisalem, ze powinno, to znaczy tak karac, a sposob egzekwowania lub jego mozliwosc to inna sprawa. Zmienic system, poprawic prawo i moze kiedys bedzie sie jezdzilo normalnie po polskich drogach.
Odpowiedz