Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Poka¿ wszystkie komentarzeja stawiam na Triumpha Tigera 800 ...KTM wcale nie jest lepszy na asfalt...jest najlepszy w terenie ale na alpejskie winkle i autostrade sie nie nadaje (malo wygodny)
OdpowiedzWygoda to rzecz wzglêdna - ludzie maja rózne dupska. Ale drogi 48 mm widelec i amor z najwy¿szej pó³ki s± takie, ¿e 95% ludzi tego z braku umiejetno¶ci/chêci/odwagi nie wykorzysta - nawet na asfacie...Inne tzw. podrózne enduro maja bud¿etowe widelce i amortyzatory z ty³u - dotyczy to zw³ascza japoncow i bmw ale tak¿e trumpha, ktory tylko w street triplu R i speed triplu R (i daytonie) montuje bardzo dobre i drogie modele ohlinsa...
OdpowiedzW BMW z racji zawieszenia na wahaczu pchanym i dwóch punktach podparcia widelca (g³ówka ramy i g³ówka wahacza) si³y dzia³aj± na mniejszym ramieniu co sprawia ¿e... porównania do tradycyjnych widelców nie maj± sensu, a ju¿ na pewno nie porównanie ich ¶rednicy.. Ciê¿ko powiedzieæ o zawieszce du¿ego GS-a ¿e to rozwi±zanie bud¿etowe, chyba ¿e my¶lisz o mniejszych modelach, to owszem.
Odpowiedzcytujesz folder reklamowy?
OdpowiedzDaj spokoj z tym bajaniem...przecie¿ nie chodzi tylko o ¶rednicê lagi ale to co jest w ¶rodku - KTM jako jedna z nielicznych film montuje w motocyklach innych ni¿ sportowe zawiechy z napawdê wysokiej pó³ki (inne to np. triumph we wspomnianych modelach - np. w triplu R lagi nix30 i amor ttx 36). Pzrez ostatnie kilka lat mia³em mo¿liwo¶æ je¿dzenia ktm 950 supermoto i superenduro, adv 950 i 990 i gdyby kto¶ siê upar³ to móg³by na pólkach ohlinsa lub WP znale¼æ lepsze lagi i amor (albo jakie¶ krótkoseryjne wyczynowe za kosmiczne pieni±dze) ale dla nawet b. dobrego je¼dzca ró¿nica by³aby niezauwa¿alna. Podsumowujac - kupujac KTM masz zawias w wysokiej pó³ki i jeste¶ zadowolony, ¿e upgrade nie ma wiekszego sensu dopoty nie zu¿yjesz tego co masz. A beemka i japonczycy "jako taki" zawias montuja tylko w modelach sportowych. Co do GS - to motocykl ze swoim zawiasem dobry do nawiajania kilometrow a silnik i zawias KTM pozwala - jak kto¶ chce - pojechaæ naprawdê hardcorowo i na asfalcie i na szutrze. Chyba, ¿e kto¶ nie ma zaciêcia sportowego - to wtedy s± dziesi±tki dobrych maszyn do turystyki.
Odpowiedz