Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzehehe symfonia piekieł fajny tekst co do 7.0 sek 0-200 km/h jest to mozliwe pod paroma warunkami najpierw krótka retrospekcja rynku motocyklowego bmw s1000rr 200 km na hamowni masa 10 kg wecej od opisywanego ktm ilośc km/tone z 80 kg kierowca +/-730 teraz ktm 180 km 10% mniej masy 5% mniej wynik +/-670 km/tone kwestia co ten ktm rzeczywscie pokarze na hamowni wzgledem bmw s1000 rr dane producenta to jedno a jak wiemy róznie ztym bywa wprzypadku s1000 rr deklarowana moc 193km moc z testow na hamowniach 10 wiecej w przyapdku ktm moze byc podobnie lub 10 mniej ,idzmy dalej motocykl ma geometrie sporta krótki ,ostre katy ramy wiec w poczatkowej fazie startu bedzie mial te same probelmy co 180-200 km sporty eska wybiera praktycznie stała moc ze szczytu wiec tu niemoze byc zadnej przewagi ktm co najwyzej to samo reasumujac jesli eska robi 0-200 w 7.0 to ktm z teoretycznego rozwazania bedzie to czynił w około 7.5- 7.7 sek chyba ze uda mu sie zdystanswoac eske podczas perwszych 50 metrow od startu co biorac pod uwage geometrie i rozstaw niebedze proste i 100 peknie podobnie jak w esce w okolicach 3.0 sek .
Odpowiedztak tak, teraz wracaj do swoich katalogow, a my motocyklisci idziemy na motocykl sie przejechac. Jak cos jeszcze ciekawego wynajdziesz w tych katalogach to daj nam znac HAHAHAH
Odpowiedzswój rower nazywasz motocyklem ?zabawne;)
OdpowiedzKolejny koniobijca. Jeździłeś kiedyś wogóle motocyklem czy tylko porównujesz dane z katalogów? Akurat w takim motocyklu nie jest ważne ile ma do setki czy dwustu ale to jak bardzo zwariowana będzie jego reakcja na odkręcenie manetki gazu. A w tym akurat żadna rzędówka na pewno Duke'owi nie dorówna. Tu się nikt nie będzie bawił w wyścigi tylko w uślizgi, wheelie na każdym biegu i mordowanie tylnej opony. W tym też nie dorówna mu nic bo przy takim momencie obrotowym i takiej masie będzie w tym najlepszy
Odpowiedznastepny głupi debil , jeżdziłem roznymi motocyklami ,z rekacja na manetke uślizgi wheeli i mordowanie tylnego laćka się zgodze i nie przy takim momencie w połaczeniu z masa tylko przy takim wykresie momentu a co zatymidzie mocy wpołaczeniu z masą a co do reakcji na manetke sama reakcja bez dalszego współgrania z oszołamiajacymi osiagami niewiele by zdziałała przykład jakas 30 konna v2 nawet z najbardziej brutalna reakcja na pierwsze dodanie gazu nic wielkiego bys na niej niezdziałał poza delikatnym piskiem poczatkowym opony na przyczepnym asfalcie ,tak ze reakcja reakcja ale musi sie pokrywac z potężna mocą wtedy mozna odp...lac rzeczone uslizgi powerslidy i wheeli do nieprzytomności a potężna moc ma zwiazek z osiagami z eska przegra na prostej jeslii bedze miał ktm 10% mocy mniej jak podaje producent ale z cała pewnoscia bedzie najszybszym seryjnym nakedem -streetfighterem chociaz jest jeszcze b-king .
Odpowiedzpisz wiecej, ogulnie to beka z tego co piszesz teoretyku hahahahahahahaha
Odpowiedzwydaje mi sie ze jak ktos pisze beka o faktach sam jest jedna wielka beka hahah niesadzisz praktyku od 7 bolesci ?
Odpowiedzcos wiesz wiecej poza byciem debilem tylko heh ?
OdpowiedzStary. Jeździłeś rożnymi motocyklami, ale chyba na Playstation, zamiast chodzenia do szkoły. Tego sie nie da czytać. Wiesz co to kropka, wielka litera, budowa zdań i jeszcze kilka takich rzeczy? Teraz znowu zamiast się uczyć to trollujesz na ścigaczu. Takie macie hobby w gimnazjum chyba bo jakoś strasanie dużo podobnych Tobie na tym portalu.
Odpowiedzpozatym gdybys pomyslał szybko wyłapałbys analogie miedzy gra na ps motocyklowa a jazda motocyklem a godzinami spedzanymi przez pilotow mysliwców na symulatorach :) ale to chyba za trudne dla ciebie i tobie podobnym :P
Odpowiedzdo gmnazjum niezdarzyłem chodzic , w playa lubie grac chociaż niema porzadnego symulatora ,co do zdan wielkich liter i interpunkcji jestes kolejnym trepem ktory sporwadza temat do tego poziomu niemajac senswonych argumentow;) jakimi jezdziłem ?zzr 1100, cbr1100 xx ,dt 125 ,xtz 750 ,cbr 600 f4 ,xtz 660 sm,cbr 1000f , jakies komary ,chiński cross , tmax 500 ,pare innych skuterów na nastepny sezon planuje jakąś 600 coś jeszcze ?
Odpowiedznie te leki wziąłeś
Odpowiedzchyba nie masz zaduzo klientów doktorku .
Odpowiedzsory pacjencie heh
OdpowiedzWitam, Po pierwsze nie da się tego czytać(słyszałeś może kiedyś o zdaniach?), po drugie w swoich rozważaniach pomijasz charakterystykę silników co jest sporym błędem. Jeszcze większym błędem jest totalne pominięcie przełożeń...
Odpowiedznatomiast co do przełozen w poczatkowej fazie do 140 i tak niczego niezmienia jesli beda krótsze niz w bmw bo geometria ramy rozstaw osi niepozwola na wykorzystanie ich wpoczatkowej fazie przyspieszania dzwigajac motocykl na koło ,pozatym eska sie startuje na półsprzegle az do ponad 100 a co do zdań to grunt ze sie znam lepiej na temacie niz ty .
Odpowiedzczytaj ze zrozumieniem jełopie.
Odpowiedznapisałem ze eska wybiera płaski szczyt wiec tu niemoze byc zadnej przewagi na rzecz ktm ślepy jesteś ? co w jednym zdaniu zawiera zarówno informacje o przełozeniach jak i wykresie mocy ze soba związanych .
Odpowiedz