Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 35
Pokaż wszystkie komentarzehamulce czy zwalniacze pytanie do posiadaczy mam zamiar kupić dywersje wcześniej jeździłem na gs ie i hamulce były rewelacyjne jak wygląda sprawa w xj z jedna tarcza?
OdpowiedzWitam, jestem posiadaczem xj 600 s i na hamulce nie mogę narzekać pomimo mam oryginalne przewody a nie w oplocie. Hamulce są naprawdę rewelacyjne, gdyby nie one to mogłoby mnie tutaj teraz nie być.
OdpowiedzDziękuje kolego za informacje, miałem okazje testować sprzęt z 94 wersje n po modernizacji tylnego wahacza hamulce wystarczające ale bez szału, trochę mnie rozczarowała trakcja, w zakrętach bardzo mocno się przechylał(wręcz sam się walił) a na prostej po puszczeniu kierownicy ostro wężykował zanim zaczął jechać prosto. Przy prędkościach powyżej 80km i krętej drodze było to trochę niebezpieczne. Pytanie czy trafiłem na taki egzemplarz, czy wszystkie divy tak maja?
OdpowiedzLewa, Kolego. Od poprzedniego sezonu latam na n-ce z 2001 (czyli 2 tarcze z przodu) i do hamulców nie mam zastrzeżeń. jest to moje pierwsze moto, ale wczesniej miałem okazję jeździć ER5 i mam wrażenie, że XJ hamuje lepiej mimo większej masy. Co do stabilności to musiałeś jechać krzywą sztuką. Nie zaobserwowałem, żeby się waliła w zakręty w stabilność jak dla mnie wzorowa już od prędkości duuużo niższych niż 80. Przy 100-120 nawet jak plecak się wierci to nie czuje się tego zbytnio. Pozdr.
Odpowiedz