Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 66
Pokaż wszystkie komentarzegrzes Twój argument dowodzi że różnica w zaliczaniu gleby na kursie jest taka że za kurs się płaci a gleba poza kursem jest za darmo a A1 nie chroni przed wywrotką. Ty sobie racjonalizujesz stratę; zrobiłeś wydatek a tu wprowadzają darmochę. Ja to rozumiem, ale oczekiwanie równych utrudnień dla całej reszty kiedy pojawia się nadzieja że dla wszystkich, poza tymi którzy kiedyś zrobili kurs, może być mniej utrudnień... jest wstrętne. Poza tym zacytuje Ci Ala Bundiego "nie pytajcie nas czy wyglądacie grubo w tej sukience; nie wyglądacie grubo przez sukienkę tylko przez tłuszcz" vide zaliczyłeś glebę nie przez skrzynie biegów ale przez własną pierdołowatość (jak to nazwał ali). Manual jest bezpieczniejszy bo wymusza większą kontrolę nad pojazdem więc zwiększa umiejetności kierującego (czego dowodem jest twoja przygoda). Druga sprawa że znaki, skrzyżowania i zasady są takie same dla wszystkich użytkowników z tą różnicą że motocykl jako mniejszy , lżejszy i sprawniejszy więc jest mniejszym zagrożeniem niż samochód który dając poczucie bezpieczeństwa zachęca kierowcę do zmniejsza koncentracji (co pokazują statystyki wypadków) a Panowie WORD-owcy po prostu jęczą bo nie będą mogli chłeptać z naszej krwawicy szkoląc, egzaminując i poprawkując na kat. A1. pozdro
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza