Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzegdzie ta różnorodność ?? Może ktm wykupi kolejne firmy tm ,beta, gas gas , sherco. Będą ktm-y tylko w innych kolorach patologia.
OdpowiedzAle gdzie tu patologia? Po co KTM ma robić do Huski nowy silnik 250 2T skoro ma bardzo dobry silnik sprawdzony przez lata? Po co mają od nowa wymyślać zawieszenia, ramy i itd? Nie chcesz unifikacji? Kup sobie Sherco, albo Betę i się potem szarp z brakiem części, przecież nikt nie może Ci zabronić. Tak jak nikt nie każe Ci kupować Huski.
OdpowiedzNa szczęście jest jeszcze wielka japońska czwórka.A gdzie ja napisałem , że chciałbym kupić husqvarnę?? Rozumiem co masz namyśli , na pewno to wyjdzie na dobre husqvarnie. Dobry marketing jaki posiada Ktm , dobrze rozwinięta sieć dilerska, faworyzowanie Ktm-a przez Youthstream. To wszystko przemawia za sukcesem , jednak brakuje tu rożnorodności, egzotyki jaką posiadała ta marka. Mogli plastiki zmienić przynajmniej , a nie wypuszczać klona berga. Ps. A co by było gdyby wszystkie kobiety były takie samie tylko i kolory miały inne czy świat byłby taki piękny jak jest obecnie??
OdpowiedzJapońska wielka czwórka? Gdzie? W enduro? Bez dwusuwów? Jeszcze chwila i japońskiej czwórki też nie będzie w offroadzie.
OdpowiedzA kto tu mówi o enduro , motocross spójrz na motocross szczególnie na ama .2t spójrz jak było parę lat do tyłu ,fim mówł że nie ekologicznego więc japońscy producenci przestali produkować. A tu nagle po paru latach jakoś są ekologiczne i mają aprobatę fim i Youthstream. Jest to zagrywka , która ma na celu wysunięcie Ktm-a na pozycję lidera. Pewnie poszły tam ogromne pieniądze do czyjejś kieszeni. Na szczęście jest jeszcze ama do której ta chora federacja europejska i nie sięga.
Odpowiedz