Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzefaktem jest natomiast ze motocykle o większej roznicy w szerokości miedzy przednia a tylna opona lepiej zaciesniaja zakreet po odpuszczeniu gazu przod momentalnie chce się zapadać w strone winkla choć może to mieć związek z czyms innym bo wiadomo neisprawdzałem tego na tym ssamym motocyklu tylko na roznych wiec wpływ mogły mieć tez inne zrzeczy jak kat glowki ramy sam rozstaw osi itd. jednak zawsze było tak ze moto o większej roznicy w szerokości opon dużo lepiej zacieśniało winkiel zarówno w grze tourist trophy na ps2 jak i w realu jednak niemozna wykluczyć tez ze zawsze te moto z szerszymi laczkami z tyłu względem rpzodu miały ostrzejszy kat glowki krótszy rozstaw itp. bo tego neisprawdzałem dokałdnie ,przod jest orpzesuniety względem tyłu bardziej do srdoka winkla na węższym laczku z przodu i chce się porpostu walic ww zakręt tak to odczuwam i te moto kręciły lepsze czasy w gran turismo po ustawieniu identycznych osiagow na wprost bo tam gdzie moto o małej roznicy szerokości gum nie pozwalało dodawać gazu na winklu bo bysie zniego zwyczjnie wyleciało na zewnątrz tam te z duza roznica szerokości pozwalalo i wystarczylo lekko odpiuscic żeby moto moemntalnie zacisnialo jak głupie pozwalając znowu dodac gazu .
Odpowiedzpozatym mogłes mieć inny profil i mieszannke i to całkowicie w zasadzie zakluca porównanie , w hondzie cbr 1000 f po zalozeniu z tylu laczka szerszego o 10 mm i ciut wyższy proil ma ,moto na wyjściu stało się dość nieobliczalne i łatwo wlatuje w shimmy przy torowym potraktowaniu lub na wyjściu na nierównościach to moto starego akurat ale ja na jego meisjcu zdecydowanie wrocilbym do seryjnego setupu .
Odpowiedz