tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 eh, trochę naciągane porównanie - ciekawe kto się - komentarz
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 22
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: dred 06.12.2011 10:39

eh, trochę naciągane porównanie - ciekawe kto się odważy jeździć 20 letnim motocyklem za 4K bez wykonania niezbędnych napraw, remontów itp. jak dla mnie dokłada min. następne 4K.... z drugiej strony strony dowolne moto z salonu po wyjeździe moim zdaniem straci więcej niż 5K, ja szacuję to na VAT + PIT w tym przypadku jakieś 13K PLN. Sztuka w tym aby nie wydawać tej kasy podatkowej co można zrobić dajmy na to kupując na firmę. Wówczas wyjazd z salonu efektywni kosztuje ~26 -30KPLN.Z resztą teoria ta odpowiada cena młodych używek 25-30K Zatem porównanie powinno być raczej XTZ doprowadzonej do ładu za około 10K PLN w miarę świeżą używką za dajmy na to 25K PLN. Robi się zatem nagle 2,5-3 XTZ w cenie jednego GS - a.... to tyle jeśli chodzi o koszty ale nie 10 !! :). Sama technologia to przeskok 20 lat. Zresztą podkreślone w artykule. Moim zdaniem warte jest wydania trochę grosza więcej.. Co do innych uwag do GS - to zgadzam się z opinią dotyczącą oryginalnej kanapy - wyraźnie zmusza do jazdy na stojąco :) dlatego wyjechałem z akcesoryjną kanapą i dlatego też trasy 800-1000 km na dzień nie robą wrażenia :). Co do komentarzy o awaryjności - uszczelka łańcuch - były na to akcje serwisowe - uroki pierwszych wersji/roczników sprzętu w obecnych modelach tych problemów już nie ma. Co do mocy GS - wystarczająco... co więcej jest to trochę też kwestia mapy zapłonów, można z tego silnika wycisnąć nieźle latającą szosówkę jak ktoś chce - ale z oryginalną mapa przystosowana jest do jazy enduro .... właściwie na 2 biegach: 2-ka i 6-ka i na obu idzie prawie tak samo, równo... co jest bardzo cenne na piaskach. Co do jazdy terenowej to właśnie na GSie pokochałem poligony i piachy... mimo że w garażu stoi jeszcze XTZ660 a z doskoku jest SuperTenere... Jeśli chodzi o jazdę adventure - to jest jeszcze jedna duża zaleta GSa - ładowność 240 km - chyba żadne enduro tej klasy nie ma podobnych możliwości, co pozwala na zapakowanie w długą trasę kilka konserw więcej... :) o spalaniu już byłą mowa w artykule - naprawdę cieszy ;)) Tak naprawdę to chyba nie da się porównać obiektywnie obu modeli, ale za to fajna próba... zgadzam się też z tym że jak ktoś nie noże sobie pozwolić na trochę luzu w postaci nowego GS800 to na SuperTenerze czy nawet XTZ660 za

Odpowiedz


Brak odpowiedzi do tego komentarza


Polecamy

NAS Analytics TAG

Czy zamienisz kiedyś motocykl na elektryczny?

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

  • 89 00
    Oxford-Dormex-Indoor-Motorcycle-Cover.jpg
    Oxford Dormex (rozmiar L) -Pokrowiec na motocykl pod dachem
    kup teraz
  • 32 00
    tshirttylred.jpg
    Koszulka T-shirt Ścigacz.pl klasyk z dużym logo na plecach - męska czerwona rozmiary XS-XL
    kup teraz
  • 799 00
    mototentt.jpg
    Mototent garaż na motocykl XL
    (wymiary: 3 x 1,2 metra)
    kup teraz
na górę