Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 20
Pokaż wszystkie komentarzedo króla czyli gsa mu daleko ,,waga ,spalanie, - zastanawiam się na czym to polega ,byc może klient zachodni ma te walory w d***
Odpowiedznie jestem fanem marki Honda, ale kilka modeli ma fajnych. W tym przypadku podstawą zaletą może być bez awaryjność. Bo jako były już użytkownik nowego GS muszę przyznać że BMW było bardzo awaryjne i kosztowne w naprawach. A honda może z łatwością być górą. Druga sprawa w GS jego psełdo przystosowanie do terenu jest wielkim mitem, jest to również moto tylko na drogę ewentualnie lekkie ubite drogi. A tu Honda może być dużo lepsza. Więc może być ciekawie. Dla mnie godnym konkurentem jest również Multistrada i jej fenomenalne zawieszenie sterowane elektronicznie
OdpowiedzNie przesadzajmy (cie). Ma automat (słyszałeś zmianę biegów w GS?), mocna V-ka (słyszałeś motopompę BMW?). Jak nie przejedziesz się jednym i drugim, to nie wyrażaj jednoznacznych poglądów. Honda (żeby nie było nie miałem żadnej :)) to w opinii użyktowników jakośc i mała awaryjność. W BMW canbus poodbno (mi nic się nie dzieje) może wyczyniać cuda i oleju (podobno, ja nie muszę :)) trzeba dolać. Ale żeby Ciebie uspokoić, ja nie zamieniłbym bym mojego brzydala GSA :)
OdpowiedzDo tego dodajmy jeszcze jedna rzecz. To motocykl robiony na Zachód a nie na Polske. Tam nikt nie będzie zjezdzał tym z asfaltu, wiec masa jest mało istotna, a jak ktoś ma 65k na moto, to ma i na litr wyższe spalanie.
Odpowiedz