Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie). Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeco za roznica czy ja widzialem tylko na rysunkach czy nie ? w rpzypadku rpedkosci maksymalnej duzo wieksze znaczenie ma opor powietrza niz masa pojazdu 300 kg kierowca plus sprzet bedzie prawie tak samo szybkie przy tej samej powierzchni czolowej i dokaldnie takiej samej aerodynamice jak 400 kg chyba ze masa wzrosnie dramatycznie duzo czas przyspeiszania do tej predkosc znacznie wzrosnie ale predkosc pozostanie prawie niezmienionatzn zalezy dokladnie wjakich konkretnie rpzypadkach i roznicach . ta kawa jak ma 39 km a 250 przy 33 km szla podczas testow z aparatura ktora meirzy realna predkosc a nie licznikowa poszla 155 to wzrost mocy o jakies 15% spowoduje wzrost predkosci o jakies 7-8% 155 plus 8% =167,4 km/h w tych samych warunkach .co do motycykli smigalem glownie sportturystami zzr cbr .
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza