Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 32
Pokaż wszystkie komentarzeco za patafian pisał te bzdury najbardziej ruszyło mnie " hamowanie silnikiem" jesli jeszcze w silnikach 4t ma to jakis sens to natomiast w silnikach 2t hamując silnikiem z wysokich obrotów kilkukrotnie odrazu możemy zacząć rozglądać sie za nowym tłokiem i cylindrem!! to wychodzi z konstrukcji silnika bowiem 2t smarują sie z mieszanki paliwowej lecz gdy na wysokich obrotach zamkniemy przepustnice rozpedzony silnik nie ma sie czym smarowac!!!
OdpowiedzTu mowa o dużych motocyklach które zazwyczaj sa to 4t. Przeważają ilościowo 4t niż 2t z mieszankami. Mieszankę zrob sobie w skuterze. Lub jakiejś 125... Myśl człowieku
Odpowiedz