Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeco do trendu ze na zakrętach auta uzyskują przewagę to niebyłbym taki pewien , sam ostatnio stoperem mierzyłem czas pokonia zakrętu autem i skuterem konkretnie seat ibiza 1130 kg przód naped opony 195 goodyear efficient grip skuter kymco s9 odblokwoany zakręt dość wolny 90stopni zrobiłem linie na wejściu i wysjciu zakrętu i czasy były identyczne 2,35 sekundy oczywiście opony inne skuter miał fabryczne tajwańskiej produkcji , i oczywiście seat ibiza ma rozkald mas 60-40 z keirowca i zdaje sobie zprawe ze to nie jest auto sportowe stricte gdzie rozkald mas jest bislki 50-50 laczki szersze zawias lepszy itd. ale skuter to tez nie jest aprilia rs 125 ;) tak czy owak sprawa na zakrecie pozostaje otwarta poki co niespotkalem się z rzetelnym całościowym testem porownujacym auto i moto na zakrecie gdzie oba maja opony tej samej firmy mieszanki i bieżnika, ale np. w necie jest filmik fiffth gear gdzie lamborghini galrado 500 konne sciga się na ich torze z ducati 999 i na apexie wewnętrznym na szcyicie zakrętu widać jak obie maszyny ida łep w łep lambo ani na cm nieodjzdza na szczycie winkla ducati ...
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza