Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 16
Pokaż wszystkie komentarzechciałes napisac ze bandit 1200 z 2000 r przyspesza lepiej do 100 niz prowadzone nieumiejetnie ze startu gsxr 600 i gsxr 750 jeszcze kwestia jakie gsxr 600 i 750 najnowsze gsxr 600 leje seryjnego bandita 1200 w kazdym zakresie predkosci w wyscigu bandit 110 kucy 240 kg ,nowy gsxr 600 120 km 200 kg plus lepsza aerodynamika i przy umiejetnym starcie do 100 gsxr takze jest szybszy ,takim gsxr 600 jednak jest znacznie trudnej wystartowac na granicy mozliwosci konstrukcji niz banditem 1200 ktory jest bardzo elastyczny i duzo mniej narowisty dzieki masie a nowy gsxr 750 to pod wzgledem osiagów inna liga niz bandit 1200 odjezdza bardzo wyraznie non stop ,bandit 1200 to poprostu 100-110 konna elastyczna ,wygodna ,lokomotywa palaca jak smok wawelskii(według autora artykułu ) i niemajaca zadnych szans w starciu z nowymi sportami klasy 600 ccm chyba ze po jakims tunie osiagi seryjengeo bandita 1200 0-100 3.4 s 100-160 4.3 160-200 5.5 vmax 230 km/h osiagi nowego sporta 600 ccm 0-100 3.2 100-160 3.0 160-200 3.0 vmax 250-260
OdpowiedzBredzisz :) Widać, że czytasz tylko to co necie dostępne. Jeździłem b12 3 sezony. Jest dokładnie tak jak napisano. B12 wyrywa ręce. I kasuje ze świateł, wszystkie sportowe 600. Widać, że Cię to boli, zakładam, że to właśnie Cię spotkało? Od siebie, dodałbym do artykułu, że oprócz tego, ze duży bandzior pożera gumy w oczach, to niestety, to samo robi również z napędem (oczywiście wszystko kwestia obchodzenia się z manetką).
OdpowiedzB12 wyrywa i czuć ciąg od samego dołu, w przeciwieństwie do GSXR 600 k1 którą też mam w posiadaniu, która urywa dupe ale dopero od 9- 10 tyś obr.
Odpowiedzhttps://www.youtube.com/watch?v=G-_5ytdIZfI tu masz filmik z testu przyspieszenia i vmaxa triumpha 675 r widac ze zostal nieumiejtnie standardowo jak w wekszosci przyapdkow wystartowany efekt 3.7 sec do 100 ale juz do 200 potrzebowal równo 10 sec, zanim b12 dobił by do 200 mineło by około kolejne 4 sekundy to jest test gdzie jest pokazana realna predkosc tego moto nie licznika ktory mocno przeklamuje w momencie gdy 675 ma realne 245 licznik wskazuje 275 km/h , gdyby bandit jechal obok na pelnej parze odszed by gdzies do 80-90 km/h ( bo 675 była zle wystartowana ) po czym triumph zaczał by dochodzc bandita gdzies przy realnych 150 byłyby równo od około 150 bandit zosstawał by w tyle .
OdpowiedzNic mnie nieboli próbuje przeanalizowac dostepne dane i filmiki z yt wiec podtrzymuje to co juz napisałem b12 jest duzo łatwiej osiagnac 100 w max zblizonym czasie do maxymalnie najlepszego dostepnego na tym motocyklu wynika to z 2 rzeczy sporej masy moto ktora nadaje mu stoickiego spokoju podczas startu z miejsca i bardzo elastyczny silnik ktory nawet gdy ktos wystartuje z niskich obrotow i tak ma dosc mocy na tych niskich obrotach zeby bardzo szybko dobic do 100 km/h w przeciwienstwie do sportowej 600 ktorymi do 100 w niewiele ponad 3 sec mało kto wystartuje bo trzeba startowac z bardzo wysokich obrotow na poslizgu sprzegla i na pograniczu wywalenia sie na plecy ,b12 jest niewatpliwie bardzo elastyczny i robiac wysciig rolowany z 80 km/h np na ostatnim biegu odjedzie nowej sportowej 600 ale tylko do okreslonych obrotow jak 600 dojdzie do 10-11 tys to juz zacznie doganiac bandita w wsycigu na maxa gdzie wsportowej 600 ktos od zero do maxa ciagle wykorzystuje max obroty do 15 tys 600 bedzie szybsza nowe 600 uzyskuja 10.5 s na 1/4 mli z predkoscia 210 -215 km/h bandit uzyskuje 11.5 s z predkoscia 185-190 km/h.Teraz jezdze cbr 600 f2 i z checia bym sie scignał z seryjnym b12 na wprost ,tak ze bandit wyrywa rece porównujac motocykle pod wzgledem elastycznosci na trasie bo praktycznie zawsze na trasie na 6 biegu ma dosyc pary zeby zsuwac z siodła kierowce no i dzieki łatwosci z jaka mozna uzyskac bardzo dobry wynik do 100 km.h od zera na b12 w kwesti max osiagów ten motocykl plasuje wsrod wspolczesnie produkowanych motocykli gdzies na srodku skali na szczycie jest bmw s1000rr a na poczatku cos co ma 2 km ,s1000rr majaca 160 -170na osi na 3 biegu po czym odwijamy manete do oporu wyrywa rece 2-3 razy mocniej niz b12 ,załoze sie b12 jesli bedze szybszy od mojej cbr 600 f2 100 konnej to jedynie marginalnie :) .
OdpowiedzOdnosząc się do wcześniejszej wypowiedzi którą jest bardzo inteligentna ale jednak finalnie mija się z prawdą. W b12 też jest manetka. I można mu umiejętnie dodać gazu. Podsumowując jest legendą że dobry kierowca na sport 600 może wyjebać b12 spod świateł, ale ja takiego nie spotkałem:D I nie spinam się jak barania torba bo już sprzęt sprzedany. I sport chodzi mi po głowie. Tylko nie może być wolniejszy od bandyty więc na pewno nie 600 buhaha.
Odpowiedzparodia....bandit "wyrywa rece' ale chyba jakims dzieciom...jezdzilem mnostwem motocykli, o ewentualnym "wyrywaniu' to moze byc mowa jak ktos gwaltownie odkreci zx 10 K4 albo zx 12 ale litosci - nie potulnego bandziorka....
OdpowiedzSłabe .... jeździłem -nic specjalnego,,,,,,, B-king lepszy
Odpowiedzte motory do 150 maja porownywalny ciag. Nie jezdziles b12 lub nie jezdziles K4. Nie trzeba go tak krecic
OdpowiedzDOKŁADNIE
Odpowiedz