Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzebredzisz synku, nie ogarniasz. może jednak zostań na poziomie fana moto, a za kierownicę się nie pchaj
Odpowiedzzrob sobie kolego powiedzy 10tys km na motocyklu z dwoma przyciskami migaczy i wtedy dopiero porozmawiamyi zobaczysz co to znaczy latwe kasowanie migaczy ze wcisnietym sprzeglem pokonujac np w tym czasie zakret. moze i skasujesz pojedynczy w zalaznosci od motocykla bo moze masz przycisk baaaardzo blisko manetki ale i tak sie nagimastykujesz kciukiem. Ok moze faktycznie nie jest to wielki problem bo to tylko migacz itd itp ale te male rzeczy robia roznice ktora nazywa sie egronomia co czyni jazde przyjemniejsza natomiast wiedza to tylko ci co posiadaja/posiadali takie rozwiazanie. pozdrawiam.
Odpowiedzszanowny motofanie, to ty zaczales bijatyke w temacie co lepsze - i dalej ja kontynuujesz, a ja przeciez ani slowem nie argumentowalem za tym czy innym. powiedzialem tylko, ze nie widze problemu w operowaniu tradycyjnym przelacznikiem kierunkow przy wcisnietym sprzegle. i nie upieram sie ze pojedynczy, ze podwojny, ze z lewej, ze obu stron - masz sporo racji, rozlozenie przelacznikow na prawo i lewo ma swoje uzasadnienie, pewnie sie to sprawdza i tego nie neguje. jednak jak wyzej mowilem - nie tego sie czepialem. pozdrawiam rowniez. nie-mutant z czarnobyla :)
Odpowiedz